fredag 14. august 2009

Trenger hjelp!

Som dere sikkert vet, så blir jo Emma snart 1 år! Men får liksom ikke bestemt meg for åssen "hoved" kaka skal se ut :P har funnet noen bilder å sånn..

hvem syntes dere er finest ?

NR 1


Nr 2

Nr 3
Har du sett ett bilde av en kake som er helt knall ? Lag ett lite innlegg på bloggen din om min blogg å om hvilken kake jeg burde velge som jeg har bilde av eller en fin kake du har funnet :) Legg igjen adressen til bloggen din :D Den kaken som jeg syntes er finest får PREMIE :D

11 kommentarer:

sølvi sa...

jeg synest nr 1 var finest jeg :) ikke ta nr 2 vartfall den var litt for kjedeli til en 1 årsdag :) kunne du kansje hatt en spørsmålsrunde på bloggen din? å svart på videoblogg?

Linn sa...

Sjekk bloggen min nå ;) Lagt inn ett innlegg om deg,hehe

Marita sa...

Eg likte best den tredje:) Har du vore på festkaker.no og sett? www.festkaker.no/bilder Der er det mange flotte kaker! Skal du bake sjølv? :)

Therese sa...

jeg hadde tatt den første!!:)

Anonym sa...

Jeg hadde også defintivt tatt den 1. ;)

veronika Døli sa...

nr 1 var bare hærlig!! :)
Gleder meg til Emmas bursdag!

Sandra sa...

fant noen kaker

http://i27.tinypic.com/2wmex4h.jpg

http://thepartyworks.com/images/babycake.gif

http://www.thecelebrationcake.co.uk/userimages/GirlChristening1.jpg så ta Emma nede

MEn jeg synes den første du hadde her var finest :)

Sandra

www.sandraangelica92.blogg.no

Anonym sa...

http://www.festkaker.no/bilder?func=detail&id=2902 denne er fin. bakt den til bursdagen til niesa mi som ble 2 , og det va rgodt tatt i mot :)

Cecilie`s verden sa...

hei du:)lenge siden sist forresten:)Veronika har vist meg hvordan vi gjør dette,så jeg bare prøver meg>:)er rimelig fersk kan du si:)
Men uansett,jeg syns den nederste kaken var finest,så jeg hadde valgt den:)
klem

Anonym sa...

Nr. 1 var best. Artig til en liten jentebursdag. Skal du bake den selv?

veronika Døli sa...

Den siste som Sandra visste var jo syykt fin da! Men sikkert mye jobb;)