onsdag 5. august 2009

VELKOMMEN EMMA!

Ja, i dag har Emma blitt så stor jente at hun hadde sin aller første dag i barnehagen :D På en stor tavle i gangen sto det : VELKOMMEN EMMA!


Nå er meg klar for Barnehagen!



Egen plass med med knagg til jakker å hyller til sko sto klart med navnet: Emma :D

Emma leste litt i en bok, å leka litt med de andre barna som var der! Åsild heter hun som er kontakt personen til lille snuppa, å hu virka kjempe grei, å koslig! Tror Emma kommer til å få det helt toppers i barnehagen, tror ikke det blir ett problem i det hele tatt!! :)




NÅ ER JENTA MIII BLITT STOR LIKSOM! tida går jo alt for fort! å ikke nok med det!!! HVA SKAL JEG GJØRE NÅ??? Ikke det at jeg ikke har penger, men nå har jeg faktisk gått hjemme i to år! Å må si enn blir lei av å være hjemme så lenge.. SÅ gleder meg kjempe masse til å få meg en jobb nå altså! Noen som har en ide om hva jeg kan drive tiden min på ? å kanskje en idè om en jobb ?

2 kommentarer:

veronika Døli sa...

ååh barna våre blir såå store alså!!:D

Så fin Emma var. Kjøpte du ny bluse eller fant du den?

Cecilie`s verden sa...

Så nydelig jente du har Lise:)