onsdag 23. september 2009

ditt pinligste øyeblikk?!

I dag hadde jeg ett skikkelig PINLIG øyeblikk gitt!! Hadde ikke mere dassrull i heimen, så måtte ned på Rema1000 å kjøpe det, når jeg endelig fikk rotet meg til dassrull hylla etter å gått gjennom alt det andre jeg skulle ha, var de nesten tomme for all slags dassrull, var kun en type som er som gråpapir for å si det sånn.


jaja tenkte jeg å dro ned den pakka som sto meg nærmest, DET skulle jeg aldri gjort!!! Hadde jeg bare brukt øynene å sett at det var den nederste pakka som holdt oppe alle de andre pakkene, hadde jeg heller klatret!!


*FLAAAAAUUUT*




Har du opplevd noe pinlig i det siste ?

2 kommentarer:

Annie sa...

Haha! Kanke være andre enn deg som opplever det:p som tatt ut fra en komedie:p

Siv Annette sa...

Jeg fløy på tryne på golvet midt i et stort kjøpesenter.. tjohei..:/