søndag 6. september 2009

Endelig er det oppe å går :D










Har jo kjøpt oss nytt speil refleks kamera :D Å er drit fornøyd :D SÅ i morra folkens skal jeg få laget videobloggen etter jeg har fått kjørt Emma i Barnehagen, Emma har også fått sitt eget rom! Kanskje dere vil se det ? har bare en kommode igjen jeg skal skru opp, å det er jo ikke alltid like enkelt.. :P kan filme inn så får dere en aldri så liten titt!!
Men i hverfall! Er drit fornøyd med det nye kamera :D så slenger med noen bilder jeg har tatt av Emma og noen bilder Øyvind tok på villmarksturen sin med Tommy å Andreas i dag ;D

6 kommentarer:

Helly sa...

Så fine bilder! :) Kom over en kake nå forrsten... Og tenkte plutselig på deg. Her er linken:

http://moyfrid.blogg.no/images/386593-1-1243107907401-n400.jpg

Dette er faktisk en kake! Hehe.. utrolig artig.. :)

Lise sa...

oooj den var jo driit tøff ;D den må jeg få bakærn min til å lage ;D tusen takk for ideen :D

Linn sa...

gratulerer med speilrefleks :D ikke sant det er morro?? hva slags kjøpte dere?

Lise sa...

jaaa det er kjempe morro :D hihi.. blir jo en helt ny verden vøttø :P vi kjøpte Canon EP- EX15, hvis det sier deg noe :P hehe.. har ikke så greie på sånna ting, men en Øyvind jobber med er sånn kamera / bilde intressert, så han sa vi burde kjøpe det :D Så da gjorde vi det :P men tar litt tid å sette seg inn i det da :P

- Rebekka Fj. Mæla - sa...

SÅ skjønt det bilde av Emma var da :O Jeg savner det museflettebildet du lovte!! Hm! :)

Lise sa...

museflette bildene skal jeg legge ut i kveld :D