tirsdag 15. september 2009

Er dere fornøyde ??

Er alle fornøyd med hvordan valget endte??

Jeg må ærlig innrømme at politikk, det er noe jeg ikke engasjerer meg i !!
Men akkurat dette valget har jeg prøvd å engasjere meg i, å jeg klarte det jaggu mæ også!

Når AP vant, kjente jeg at jeg faktisk blei ganske så irritert?!! HVORFOR KAN IKKE DET JEG VIL VINNE :P har jo ingen kontroll lissom!! å blei ganske skuffa når JENS vant med det dumme dumme Arbeiderpartiet!!

TRENGER IKKE NORGE Å FÅ EN EKSTREM MAKE OVER???????????????

3 kommentarer:

Trine Mαrie sa...

huff :( kjedelig at Frp ikke vant!

Anonym sa...

Hvorfor trenger Norge en Make-over som du sier?
Greit at ting kan forbedres, men ærlig talt hadde frp vært farlig for Norge. De lover lavere skatter og færre avgifter. Hvor skal de få penger fra til å drive samfunnet slik som det gjøres i dag?? Da blir det ikke mye igjen av oljefondet til de neste generasjoner. Det forsvinner jo millioner bare Siv Jensen åpner munnen. I tillegg bryr de seg jo null om miljøet. Det irriterer meg at folk tror blindt på det frp lover. TAKK og lov for 4 nye år med Jens!

Anonym sa...

Hva er det som er så galt med Norge??
Jeg blir ganske irritert over at du ikke er klar over hvor godt vi har det her i Norge. Du som er småbarnsmor burde vite at det er ingen andre plass i verden hvor det er så lett å være mamma og alenemamma som her.