lørdag 19. september 2009

Ett helt nytt liv!

JEG HAR FÅTT BLOMSTER AV MIN KJÆRE I DAG :)




For noen uker siden fikk vi tørketrommelen i hus, og må bare si : HVORFOR HAR VI IKKE FÅTT DETTE FØRE NÅ ?? Det er jo morsomt å vaske klær jo :D
Emma sin kles kurv fikk fra å være

FULL



TIL TOM!! på null , niks :)





Men så til hoved greia:P Her om dagen så var det Øyvind som plutselig fikk for seg at han ville prøve ut den nye tørketrommelen, så han vaska en vask med blå håndkler, truser, sokker, klær som var mine og Emma sine klær! Han vasket dette hver for seg, men tok alt i ett i tørketrommelen!! OG som dere sikkert vet, farger jo de blå håndklene like godt i tørketrommelen som de gjør i vaskemaskina!!!

Så i dag måtte vi til byn å shoppe litt, Emma var med farmora si i dag, så da tok meg å Øyvind turen opp til Down Town for å shoppe litteranne :D

bodyer får man aaaaldri nok av :P

hello kitty
hei hei pus
Smuuuuuurfe dress :D
Minnie mus dress :)
Emma fikk samme til bursdagen av Thomas og hilde, da fikk vi lille, men jeg måtte kjøpe rosa også :)




6 par med sokker og 4 strømpebukser!! :)


4 gensere, to av hver :P Driter i om de er like, men de er kjempe deilig, og ikke så kompliserte å bruke, alltid kjekt med litt tøy ekstra i barnehagen:)
Øyvind skulle absolutt kjøpe SUPERMANN pysjamas til EMMA!! Ønsker han seg en gutt tro?
Å en aldri så liten gave til mor fra far :D

hva har dere gjort i dag da ?

2 kommentarer:

Linn sa...

Nydelig klær du har kjøpt til dokka di =) Hello Kitty for alle penga her i huset å,hehe...

Ganske fine de klærne dine å må jeg si,kjøpt de hen a?? ;p Haha!
Koselig å se deg i dag :) Håper du blir fornøyd med klærne fra butikken vår.

Ha en super helg videre :)

veronika Døli sa...

Ja tørketrommel gir ett helt nytt liv. helt klart!!

Den toppen og belte ble knallbra på deg alså!!:) Og alle de søte klærne te Emma da.. Maaange like som Martine!:)