mandag 14. september 2009

Har dere ???????

Har dere vært å stemt i år ??

Det har jeg, og er ganske så fornøyd med det jeg stemte altså!! Egentlig så bryr jeg meg rett i **** om politikk, men denne gangen har jeg faktisk engasjert meg, så i kveld er det tv kveld, for å få med seg hvem som går av med seieren!!! ;D


jeg syntes Siv Jensen aboslutt burde få en sjanse til å prøve seg, så på meg ble det FrP :D

På tide å fornye Norge litteranne... ;) Selvom jeg er helt sikker på at AP vinner! :S



Hvem partier syntes dere høres best ut, og hvorfor ??

4 kommentarer:

Schnuppehøna<3 sa...

jeg har også stemt FRP...:o)la de få prøve seg, funker det ikke stemmer man noe annet neste gang...de klarer ikke å ødlegge sååå mye på 4 år...:o) men jeg tror nok AP vinner igjen....kjipt....

Linn sa...

Frp på meg også. syns de har mye bra på programmet sitt,og dem er villige til å bruke litt oljepenger og tørr å gutse litt! meeeen,dem slår ikke ap desverre :/

Anonym sa...

Frp her også.. Norge trenger fornying.. men er for mange feige her i landet så blir Ap seier:(

Anonym sa...

I år var det vanskelig å stemme. Jeg synes ikke SV og Ap har gjort så god jobb nå de siste 4 årene, mens FRP har et grunnleggende menneskesyn jeg desverre ikke kan stille meg bak. Her ble det faktisk Venstre som fikk stemmen min.