fredag 4. september 2009

Ikke en eneste mulighet!

ja som dere ser, har det ikke vært så mye blogging av meg den sisten lille tiden.. har ikke hatt en eneste pc i huset, å syntes det blir litt for tungvindt å blogge med mobilen!

Emma har vært hjemme den uka her, med tannebisser som kommer! ikke vil a sove om kveldene heller, så bilturer har det også blitt :D

Å VET DERE HVAAAA!!! jeg LOVER å legge ut bilder i kveld!! MEN EMMA GÅR MED MUSEFLETTER!! Endelig langt nok hår til musefletter: D hehe DET har jeg gleda meg til det..!

Ellers var meg å Gro Anette med barna i sverige i går, utrolig hva vi får inn i den bilen, 2 vogner, tre bilseter, brusbett, masse godteri, mat, røyk, snus, wiskey, stellebegger, leker.. jaa, dere skulle bare sett :P det var MASSE lissom :P deilig med stor bil :P hehe

skal blogge senere i kveld :D Med masse fine bilder :D Øyvind må bare lære meg det først;P

Videobloggen får jeg desverre ikke til å legge ut, men skal få hjelp av veronika så skal det nok fikse seg: D

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ikke så veldig spennende å følge med på bloggen din lenger, den blir jo aldri oppdatert nesten.
Kanskje du bør kutte ut hele greia?