fredag 18. september 2009

Stor fornøyd altså!!!




Fikk desverre ikke tid til å blogge om bursdagen til Emma i går, også har vi hatt selskap i dag også, men bedre sent enn aldri?? hehe!!

Emma har fått SÅÅ mye fint disse tre dagen vi har feira :P på onsdag var tante Lise og Tante Rikke her, fikk drit kul prinsesse bil og 100 baller!! ( Men god unnskylding til meg hvis det er ett eller annet jeg skal da.. SE FOR DERE : Nei dette har jeg ikke tid til, jeg har hundre ting jeg må få gjort hjemme :P )


TORSDAG 17.09.2009

DETTE VAR DET STORE DAGEN :) å må innrømme at det var ganske så tøfft å synge bursdags sangen for første gang altså!! men det gikk braaa:) Emma fikk smake på både kake å brus.. Men det holder for en stund tror jeg..










ER DERE FORRESTEN SPENTE PÅ HVILKEN KAKE DET BLEI???


















TØFF???


Hun fikk kjempe masse fint, jenta mi er så heldig altså..!


  • strikka ullsokker ( Noe jeg har sikkla på leeenge, syntes det er så fint å koslig med strikket ting, men jeg kan ikke strikke for å si det sånn :P )
  • Puslespill
  • masse leker
  • cd spiller
  • cd ( som hun danser etter hele tiden:P )
  • Bøker ( Noe dama elsker!! )
  • gå bil
  • 100 baller
  • mobiltelefon (skal jaggu si ungene begynner bare tidligere og tidligere:P )
  • klær ( En døds FIIIIN KÅPE med lue og votter, av tante Kristine og Beate :) )
  • penger ( som allerede er puttet på sparebørsa
  • såpebobbler ( DET er spennas det )
  • dukke ( Fikk av oss, sammen med en sånn man putter klosser oppi så begynner den å spille)
  • Sølvtøy ( Jeg har allerede begynt å spare på sølvtøy til Emma, siden hun ble født, syntes det er så koslig med noe som hun alltid kommer til å ta med seg videre i livet.. Hun har allerede 11 dessert skjeer, 4 spise skjeer og 1 gaffel, er ikke dårlig det :D

  • Og til slutt men ikke minst, Fikk Emma Drømmehagen DVD av Martine, så det har vi kosa oss med i kveld, fallt midt i binken, så nå kan jentene våres kose seg med drømmehagen når de besøker hverandre :D












3 kommentarer:

Linn sa...

Så ut som en storfornøyd 1 åring :D Flott å høre dere har kost dere så masse!!!
Så lekre kaker og mye flotte gaver....

Ja er jaggu rørende med første bursdagen,felte noen tårer jeg. Men det gjorde jeg andre og tredje bursdagen å ;) Hihi

Lise sa...

Ja huff a mei, det var rett å slett helt grusomt spør du meg :P I går når jeg pakket ut gavene hennes fra esken vi hadde samlet de oppi, da gikk det ikke å holde tårene til bake :P Satt for meg selv å hyl greein å bare,, neeeei nå era 1 åååårrr, buhuu :P hehe

Anette {foreldremanualen} sa...

Så fin kake - du har vært kjempeflink!

Vi har også ønsket oss sølvtøy til eldstemann. Koselig og nyttig gave synes jeg.