onsdag 9. september 2009

Unge mødre kanal FEM!

Var det noen som fikk med seg tirsdagens unge mødre episode ?

Er litt spent på hvordan denne sesongen kommer til å bli altså.

Var inne på FEM sine sider nå å kom over det GRUSOMME pressebilde som ble brukt av meg og Øyvind! Pluss at jeg må le av noe av det jeg virkelig sa :P


http://www.fem.no/programportaler/unge_modre/unge_modre_3/om/176942?active=120674

Noe av det som sto på program oversikten:

Lise Trygsland fra Stathelle regner med at fremtiden blir tøffere med baby, og benytter gravidtilværelsen til å kose seg med fremdeles å kunne gjøre ting på impuls. – Jeg må vel bare komme inn i rutinen, så blir det sikkert en vane, sier 19-åringen som i alle fall har én konkret ambisjon om sin nye rolle; Hun vil bli en kul mamma! Pappa Øyvind kan heller være den kjipe...


Lise og Øyvind har kjent hverandre litt over et år. – Det er ikke så lenge, egentlig, og nå skal vi har barn... Det betyr en god del at jeg ikke er alene om ansvaret, sier Lise.Nå står hun og Øyvind på farten til Sverige, der det å gå til innkjøp av babyutstyr er langt billigere enn i Norge. Lise kan ikke få fullrost kjæresten sin. – Øyvind er tålmodig, snill og grei. Dessuten skjemmer han meg bort. Det er han som betaler shoppingturer, regninger og huset, forteller Lise. Tålmodigheten skal imidlertid settes ørlite på prøve når de ser på barnevogner. Skal de etter Øyvinds ønske velge den mest praktiske, eller den Lise synes er finest å se på?




SVAR:

JEG ER DEN KULE :D Å JAAA ØYVIND ER DEN KJIPE :P

DET BLE DEN KULE VOGNA, MEN VISTE SEG AT DEN OGSÅ KOM BEST UT I TEST :D

6 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

HALLOJS SÅ KUL ATT HITTA DIN MYSIGA BLOGG!!!
såå söt emma..hur gammal är hon? min minsta är 7 månader idag(090909)
kramelikram ♥ Millis

Anonym sa...

Å, nei. Det glemte jeg. Når kommer det i reprise tro? Søndager?

Emilie sa...

Når svarer du på spørsmålsrunden du hadde for en stund siden? :D

Lise sa...

Den hadde jeg helt glemt nå :D Har fått lagt den inn på pcn, Emma er syk igjen, men skal se om jeg rekker det i løpet av morra dagen ;D

Lise sa...

takk for at du minte meg på den :P :D

Linn Kristine Andersen sa...

Så unge mødre :) Synes det er utrolig tøft av deg å stille opp! Stå på :)

http://mammalinnkristine.blogspot.com/