torsdag 22. oktober 2009

hvor blir du av ?

Ja nå er det en liten stund siden jeg har blogget og må virkelig beklage dette. Men har virkelig ikke hatt tid til å sitte på pcn fortiden, husvask og rensking av rot har stått på programmet mitt !

men noe nytt har jo skjedd da :D


VI HAR ENDELIG FÅTT NY SOFA ;D jeg er bare SÅÅÅ fornøyd, den glei rett inn, skal legge inn bilder etterpå måtte bare lade opp kamera :D

Jeg har vært på foreldremøte i barnehagen, noe som var kjempe koslig..:)

Jeg har begynt å strikke :D Forresten, er det noen av dere som strikker og bor nærme meg som kanskje kunne hjulpet meg litt? Trenger å bli forklart hvordan man leser oppskrifter å sånn, og noe hjelp i sy butikken fikk jeg jo ikke!!! SNART FERDIG MED MIN FØRSTE GENSER TIL EMMA ;D

Skal blogge med bilder om ett par timer, da er kamera oppladet :D

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Strikke er moro! Haha, jeg har blitt helt bitt av basillen jeg og - dessverre. Oppskrifter er lett - se på garnstudio.no, de har strikkeskole med bl.a ordforklaringer og videoer:)

Annieee sa...

Gleder meg til å se resultatet av gensern:D:D:D

veronika Døli sa...

De timene ble det uker Lise.. Nå må du skjerpe deg alsåå!! Hehe ;)

Sandra Angelica sa...

fin blogg^^