torsdag 1. oktober 2009

Sånn mens vi venter!!


videobloggen holder på å lastes opp på youtube, tid som gjennstår : 4 TIMER!! så her er det bare å være tolmodige!! Men har rydda litteranne imens, er så deilig følse når det lukter krystal og friske blomster :D


Har forresten fått nye gardiner i stua :D FORNØYD med de altså, eneste er at de er 20 cm. for lange, men har endelig fått låne en symaskin, så da er de vell snart laggt opp tenker jeg :D Å etter tre år så har vi EEENDEEEELIG fått de gardiner på kjøkkenet :D happy, happy :D Ingen ting er som å friske opp i hjemme :D

















Så nå sitter jeg her å lurer på om jeg skal legge ut soffan, stolen, krakken, tvbenken og bordet! Å kjøpe nytt, tenkte å ha sofan der tvn står nå å tv der det sorte skapet står :P Noen ideer på hvordan jeg kan gjøre det??




sånn du ser nedenfor har jeg lyst til å ha det, TROR JEG, kom gjerne med ideer altså :D

hvis dere skjønner noe :P Tror det går ann å trykke på bilde, så blir det større ;)















2 kommentarer:

- Rebekka Fj. Mæla - sa...

WOW!!! Så UTROLIG fint dere har det :O

Grysom sa...

shitt aå ryddig dere har d... sånn ser d ut bare en dag i uka hjemme hos oss.. har en liten mester i å rote:S