lørdag 3. oktober 2009

Videoblogg :D

Den video bloggen jeg har laget, er ferdig og ligger inne på pc.. Men så, er det noen av dere som kanskje kan hjelpe meg å forstå hvordan jeg får denne på bloggen?? Den er for stor til å legges inn med den video greia som er på blogspot, å når jeg skal laste den ned på youtube står det at det tar ca. 4 timer, så jeg lar pcn stå på, men når jeg da får for å sjekke om den har blitt lastet opp står det bare ERROR!! Noen som kunne hjulpet meg ??



Lille Emma, var bare 2 uker :) savner litt den tiden når hun sovna på bryste å sånn, men hun begynner å bli kosete igjen nå, så da kan hu vell sitte stille på fange en liiiten stund hvertfall :D


Så over til en aldri så liten annen ting, meg å Øyvind dro en tur ut i går for første gang på, hmm før jeg blei gravid faktisk (har ikke vært sammen ute på dritt lenge) Vi har jo selvfølgelig vært ute, men ikke sammen. SÅ det var litt deilig engenlig :D blei nach i baren åsså, ikke for å være frekk eller noe mot de litt "eldre" men de har ingen ting de skulle sagt, de er akkurat som en 16 åring når de drekker :P

2 kommentarer:

embla85 sa...

Enig med deg der Lise, noen ganger er de "eldre" verre en 16 åringer også:)

veronika Døli sa...

Hahha ja etter det du forklarte hørtes det ut som e craazy kveld:)

Hmmm... Kan ikke hjelpe sånn over nettet. Kan prøve å ta en tur imorgen el no å hjelpe?