mandag 23. november 2009

lenge siden sist gitt!!























Tia har flydd avgårde å jeg har hatt så mye å tenke på, så det har desverre ikke vært noe blogging på meg i det siste.. SORRY for det, men NÅ har jeg tatt meg selv i nakkeskinne å skal skjerpe meg!!



DrØMMEHAGEN FOR ALLE PENGA NÅR MAN ER SYK GITT!!










Mye har skjedd siden sist










MAMMA?????

ELLER PAPPA????





















Fått fornya hjemme, jeg har fått meg JOBB å BEGYNNT å jobbe (NOE som er helt helt hærlig), Emma har vært leeenge syk, men er endelig på bedringens vei :D Hun har hatt ett virus på balansenerva!! hun har også fått ÅTTE tenner :D så gebbisset begynner å komme seg gitt.. :D


















Å IKKE MINST ØYVIND HAR FÅTT BART!!




å jeg har blitt 21 ÅR!!








Og ØYVIND har blitt 29 ÅR!!!!!!!!!!!!







Lover jeg kommer til å blogge hver dag fremover, så er det noe dere har lurt på hva jeg har gjort den lille tiden jeg har vært borte er det bare å spørre å grave, så skal jeg prøve å komme i asjur med blogginga mi :D For å si det sånn så har ikke Veronika vært så blid på meg for denne bloggtørka mi :P Dager ble til månder!
























Vårt "nye" hjem som ikke er helt ferdig heeelt enda :P








H
ø
m

8 kommentarer:

- Rebekka Fj. Mæla - sa...

DET kom oppdateringen jeg har ventet lenge på!!! :D Satt å kikket på unge mødre i dag på itunes :D Tjoho!!!! :D :D Moro å kikke på deg :P

Anonym sa...

hvor har du fått deg jobb? =)

Trine Mαrie sa...

morro at du er tilbake :)

huff.. husker mamma hadde virus på balansenerva, hun var syk i nesten 2 år.. Veldig bra Emma ikke var syk så lenge, for små barn holder det veldig bra med kun noen dager..

Gratuerer med 21 år :)

fiiin stue :)

Kristine sa...

Hmm.. Lurer på om ikke du og jeg lå på barsel sammen!! Fødte ikke du jenta di i midten av september?? I Skien?

veronika Døli sa...

Jaaa, Lise.. Nå har du fått høre det en stund,så var på tiiide!!

Vææ, ser folk har nevn unge mødre her.. Huuuuh, tiider det! Og jeg som da hadde Martine i magen uten å vite det! Mye har forandret seg siden den tid.

Nå må du seriøst holde det du lover her alsåååå :P haha

Annie sa...

ENDELIG LISEE!!! Nå hadde jeg gitt opp bloggen din! Endelig erru tebake:D Venta lenge på det.. hihi.. SÅ fint det blei i heimen nå! fått bord på plass å greier..å de putene passa jo så bra til sofan:D

embla85 sa...

Hei Lise:)

Koselig at du har begynt å blogge igjen, gøy å følge med på:)

Linda sa...

Endelig tilbake :)