onsdag 25. november 2009

Så morro å se at dere IKKE har glemt meg :D











Jeg må innrømme at jeg var styggt redd for at jeg ikke hadde flere igjen som tittet innom bloggen min lengere siden jeg ikke da har blogget på en stund, men der tok jeg feil. TAKK Å LOV:D fikk en skikkelig gla følse inni meg når jeg så jeg hadde SJU KOMMENTARER :D








JEG FIKK EMMA 17.09.08 SÅ MYE MULIG VI LÅ PÅ BARSEL SAMMEN KRISTINE :D MEN JEG VAR IKKE SÅ MYE I KANTINA DER DA, SATT FOR DET MESTE I GANGEN Å HADDE BESØK;) HEHE.. FIKK DU GUTT ELLER JENTE?? HUSKER DEG IKKE PÅ NAVNET, MEN KANSKJE JEG HAR SETT DERE I AVISA:D ALLTID MORRO Å HØRE FRA FOLK MAN HAR LIGGET PÅ BARSEL MED :D









Så nå er enda en dag ferdig på jobben, da var det å farte ned til svigers for å hente lille snuppa åsså bar det veien hjem der middagen sto klar på bordet :D Noe så deilig det er.. så nå lurer jeg på om jeg skal ta en svipp tur bort til brotorvet får å handle inn litt julepynt, heiv nemmelig alt det stygge i fjord, vil ha en stil over det. Å for å si det sånn, det var altså ikke mye stil over den julepynten vi hadde :D Emma er jo for liten til å lage julepynt selv, så da får jeg vell kjøpe litt :D




ett lite julbilde fra i fjord :D






Øyvind fikk ski til bursdagen sin og jeg har fra før, så om det er noen som vet om en pulk som skal selges??? hadde vært litt morro å ha så vi kan ta med Emma på skitur til vinteren.. :D komme oss litt ut i naturen :D

3 kommentarer:

veronika Døli sa...

Hærlige bilder av Emma.. Tenk så lita hu var der!! Tiden går fort...

Vi har pulk! Så hadde vært koselig å tatt en tur alle seks :D

Anonym sa...

Så kjekt å se deg på unge mødre igjen :-) Er like langt på vei som du var på tv ca å kjente meg veldi igjen i dagens episode. Det viktigste er at vogna er fin, hihi :-)

Kristine sa...

Hei Lise!
Jeg fødte gutten min 15.09.08 så 2 dager før du fikk snuppa di! Jeg satt også mye i gangen med besøk! Hehe... Er helt sikkert der jeg har deg fra!! Er forresten like gammel som deg også =) Og har bodd på Stathelle, mamma å pappa bor der ennå da.. Jeg flytta til Skien! Visste ikke du hadde vært med på unge mødre jeg, men følger med på tv hver kveld nå ;) Hehe.. Satt i går og syns vogna du kjøpte var så fin!! Kan jo ikke ha blomster på gutte vogn desverre! =)