mandag 30. november 2009

Tenning av julegrana og feiring av farmor:)






Helgen har gått så den suser, som alltids... Lørdag var det klart for julegran tenning nede i Langesund, nissen kom med godteri mens alle ungene løp rundt hyla å skreik!!






Men har ikke helt skjønnt det der, Nissen skal jo være en snill mann, men hvorfor har det seg sånn at ALLE barn er livredde for han.. Emma blei stiv som en stokk å vridde seg så langt unna hun bare klarte, men godteri fikk hu hvertfall da :) Blir vell ramaskrik på julaften da kan jeg tenke meg!!





Søndag hadde famroa (Som vi kaller henne) til Emma bursdag, 49 år, hipp hipp hurra.. da blei det selskap med julemat og riskrem til dessert.. finnes det noe bedre enn julemat?? tror jeg neppe :D





2 kommentarer:

veronika Døli sa...

Hærlige bilder snuppa..

Gleder meg til fotosession denne uka med jentene våre!:) Fikk du shoppet inn nissekjole?

Linn sa...

Så fin kjole jåledokka hadde da :) Nydelig!
Hm,er nok skjegget og den fremmede skikkelsen julenissen har som skremmer barna trur jeg :p
Og noen av dem bruker sånne stygge masker å,de liker ikke jeg,hihi