fredag 25. desember 2009

Da var årets julefeiring ferdig!

Vi har fått så mye fint i år :D Er kjempe fornøyd med 24 desember 2009...

Emma fikk masse fint:

Bord og stoler med tegneplate på toppen

stressless stol

dukkevogn og dukker

hinkel pinkel og hopsideisi :D noe som falt veldig i smak

drømmehagen bok av Martine, å når Emma fikk den var det bare den som gjaldt, ikke noen flere pakker var i fokus da nei :D

en haug med klær

sko

og av meg og Øyvind fikk hun akvarium med fisker, tre gullfisker som heter Mamma, pappa og Emma :) hun er jo helt opphengt!! Så de står nå på rommet hennes ;)

bamser

og mye mere, lager ett innlegg etterpå av bilder av julegavene :)

Jeg fikk

ROSA MINI PC fra asus eller acer eller hva det nå heter av Øyvind :D SUPER FORNØYD!! Og det er nå på den jeg sitter å blogger :D

lysestaker, bilder, klær, og av min hærlige datter fikk jeg juletrepynt som hun har laget i barnehagen sammen med to lerret hun har malet på og limt på glitter :D Da blei mamma hjertet mitt glad da :D så hærlig, så det må henges opp i stua :)

Øyvind fikk sykkel av meg å Emma, siden hans sin ble stjelt i sommer, så nå må han vell ta hintet :) hehe, neida, vi gidder vare ikke å kjøpe til hverandre hvis det er noe vi ikke trenger, jeg ville ha ny pc og Øyvind trengte sykkel.. så da var jo det greit.. Men jeg hadde faktisk ikke anelse om hva jeg fikk av han, så dere skulle sett gliset mitt når jeg så det var en pc, åsså rosa å greier :D

sammen fikk vi visagavekort av pappa, så nå blir det ny spisestue og videokamera :D

Porselenet fra porsgrunn porselen er nå ferdig, vi fikk resten i julegave i år :D så nå er det sølvtøyet som må ønskes årene fremover :)

Håndkler, hjemmelagde såper fra Kaja og kasper fikk vi også :D kjøkkenutstyr, kjøkken gardiner, julepynt, sengetøy var også noe av det vi fikk :D

I tillegg fikk vi En hærligjule kveld med en hærlig familie :) Gleder oss allerede til neste år med masse god ribbe med deilig sprø svor, poteter, rosenkål, surkål, rødkål, saus, sossiser og hjemmelagde medisterkaker og riskrem til dessert, med deilige kaker og kaffe etter en nok så lang gaveutdeling ;D

Skal bort til pappa etterpå å spise kalkun, skal ta med pcn da å legge ut bilder av julegavene, Emma fikk forresten sklibrett også, å siden pappa har masse bakker og store jorder må vi jo prøve det nye sklibrettet før det er duket for enda ett juleselskap :D

FIKK DERE MASSE FINT TIL JUL??

1 kommentar:

Annie sa...

Så masse fint dere fikk :D Det gjorde vi å! Storfornøyd med alt:D