mandag 14. desember 2009

Julebilder, mitt hærlige julefat og en artig historie fra første søndag i advent!!




Tok noen julebilder av snuppa for noen dager siden, har ikke rukket å redigere så mange, for her går det trått i svingene.. Men noen blei det da :D




Å da med mitt hærlige julefat <3>



_






Så til den rykende morsomme historien om Øyvind som skulle kjøpe advents stake!!!

Øyvind skulle ned til mora si å hente Emma, så sier jeg til Øyvind, "kan ikke du stikke fort innom brotorvet å kjøpe adventsstake??" Joda det var null problem liksom.. Da tenke jeg med meg sjøl atte ja, det kan vell ikke gå så ille, han kommer vell hjem med en sånn ferdig en man bare putter sånna lange lys nedi.. MEN NEI, det gjorde han ikke, han kom hjem med enn sånn pyntetallerken, lys og stjerner til å pynte med.. jeg sier " JØSS ØYVIND??!! HAR DU KLART DETTE HELT SELV...!?!?!?!?!.. jaja, det hadde han klart helt selv, å jeg skrøyt så av han at han var jo helt i skyene:P Så gikk det noen dager, og jeg hadde da noen ærend på brotorvet, løp bort å full fart, mens jeg sto i kassa hører jeg "HALO LISE, åssen gikk det med staken??!! DET VAR mora til Ida, "STAKEN?? sier jeg!! hvem stake??" ADVENDSTAKEN sier Kjersti.. DA skal jeg si det ikke gikk opp ett, men fire lys i hode mitt.. JASSÅ ØYVIND, du klarte dette "HEEEELT" selv!! hehe

2 kommentarer:

Annie sa...

Haha! Mannfolk:P De er søte å da:p hehhe

Anonym sa...

Så søt Emma var på bildene! :)
Hilsen Martine !