lørdag 12. desember 2009

Lucia fest i barnehagen










føre helgen var det Lucia fest i barnehagen, litt av ett Lucia tog må jeg si, men de var jo så hærlige da :) Alle barna måtte kle seg i hvit å var bare hel skjønne hele gjengen :) var vell ikke så mye sang, eller, sangkor i skrike duren:P








kledd i hvitt :)
lussekatter fikk vi også :)
her klapper vi!

Hilse på nissen er morro! Men ikke hjemme, da er vi livredde!!

Så var det middag når vi kom hjem, å skal love dere at i tripp trapp stolen! DER er det en jente som ikke vil sitte lengere:P

4 kommentarer:

Cecilie Moe Larsen sa...

Hei hei.
Først og fremst vil jeg si at du har en fantastisk fin blogg. Jeg er innom daglig etter at jeg fant bloggen din :)

Emma er jo også kjempe nydelig da. Håper ikke det er så lenge til det kommer en liten en her også.

veronika Døli sa...

Cecilie: Neei, meg og Lise skal nemlig få en baby til snart sammen!!:D:D Hehe. nei vi er ikke gravide, men jeg skal få hu med på å få en liten til snart!:) Hehe. Eller hva Lise?

Emma er bare til å spises opp! Gleder meg til å leke og kose masse med henne til mandag. Og såklart gleder Martine seg å!:))

Så nå er det over med tripp trapp stolen? haha. Søt da! Da overtar vi den gjerne ja. takk takk ;) Heh. neida =)

Junirose88 sa...

åååh så søtt da. de er jo så hærlige de små!
morro å gå i lucia tog :)

Anonym sa...

så stor jenta di har blitt:-) fulgte med når du var med på unge mødre;) har selv ei jente på 6 mnd med navne Emma:)