søndag 6. desember 2009

middag på svingen å jul i stua!


Øyvind dro på jobb i dag tidlig kl. 06.30, når han da kom hjem fra jobb i tre tia, bar det bort på svingen for å spise middag. Pappa spanderte så sier jo ikke nei takk til det :) Lurer på hva vi skulle gjort uten svingen en søndag vi ikke orker å lage middag??


Har dere noen steder dere pleier å spise når det ikke frister å lage middag??


Mens Øyvind var på jobb, har meg å Emma laga fløtekarameller, finnes det noe bedrE?? Vi har vaska, å vi har vaska MYE. da snakker vi støvsugd, vaska gulver, vaska vinduer, vaska lister, dører, garderobeskap, vaska klær, sortert klær, pakka vekk klær, å skrubba dass.. Må bare si at jeg har mye mere "stå på vilje" nå etter jeg begynte å jobbe igjen, orker jo å gjøre mye mere, rart men sant. Deilig var det å få gjort reint hvertfall :)



julegardiner å nisser har for lengst kommet opp, men har bare ikke fått blogget om det, så her kommer det noen bilder :) Emma elsker forresten å pussle.. :)

Måtte bare legge med bilde av den engelen, for den har jeg laga sjæl :D * STOLT* hihi

5 kommentarer:

veronika Døli sa...

Nå er det fiint hos dere! Huff, fler uker siden jeg har vært hos dere nå jo.. Ikke noe bra.. Vi får komme en dag snart!

så flink du er som har laget en engel. Hvordam gjorde du det?

ja, vi må ta en bakedag :D Det stemmer jeg for

Annie sa...

Så flink du er Lise:D Fint har det blitt=)

SV: Halla.. :) Ja det er ekstremt moro detta:p Hehe..syns alle får det om dagen:S Sprer seg mer enn svineinfluensa'n gitt:p hehe
Meen ja.. med på en bakedag vettu =) men helga blir bussy med full jobbing og julebord:p Så er nok ganske redusert på søndag også da:S Meen kan vi ikke prate om det til onsdag a?:D på tupperwareparty? Du kommer eller?=)

Lise sa...

ja det kan vi jo :D Onsdagen er satt av for lengst, masse jeg må ha :P hehe

Lise sa...

NATURTALENT VERONIKA!!! NATURTALENT! hihi.. neida, ferdig pakke på hobby senteret, du må bare male selv å skru sammen delene.. men hold det for deg selv da, jeg vil nemmelig bare ha æren for å ha klart å male å sette den sammen helt av meg selv:P hihi

- Rebekka Fj. Mæla - sa...

Så fint dere har det hos dere :D Har en engel som nesten her HELT lik, men den har jeg ikke laget selv eller kjøpt i ferdig pakke! :P Hehe!