tirsdag 1. desember 2009

Nissene frem og 1 luke i kalender!






Ja i dag dere, er det faktisk 1 DESEMBER!! lurer egentlig litt på om det er jeg som gleder meg mest til barnetv, julekalender og nissepynting enn Emma??







Første episode av "jul i svingen", jaja kunne vell egentlig ønske at det var "jul i skomakergata" da men, Linus er jo en knakende søt gutt da :)


Hvilken juleserie skulle du ønske ble vist i år??



Emma satt klar med nissedrakta på, med luke 1 i hånde, nemmelig SJOKOLADE, skal love dere den ungen sitter helt pal stille å bare glor på barnetv, i dag lo hun faktisk også av det.. Tror hun begynner å skjønne litt mere av "Tv" nå :D








ØYVINDS TRADISJONELLE JULEKALENDER!


Begynte med det i fjord, å har dere ikke kjøpt julekalender til gubben, syntes jeg dette er en knakende kjekk idè, Øyvind får nemmelig 24 forskjellige julepils i sin julekalender fra meg :D Alle får man ikke kjøpt i butikken så man må nok på polet også :D kjøpe noen her å der, ser jo litt dumt ut når du kommer å skal kjøpe fem forskjellige jule øl på Rema, og 3 forskjellige på Meny + 6 forskjellige på Ica å noen på polet.. Men men er jo en litt morsom julekalender da :D







Men hva får jeg?? Ja nå kan dere gjette nå!!!!! jo dere skjønner det at Øyvind mener jeg feirer jul hele året, at jeg støtt å stadig får noe, men da lurer jeg på HVA??? jeg får jo selvfølgelig ting å tang av Øyvind opp gjennom tida, men det er jo ting vi trenger å må ha!!! å jeg som er så gla i jula :( men men, jeg koser meg like mye med å åpne lukene sammen med Emma som om jeg skulle åpna en selv.. så får vell bare være i fantasien at jeg får julekalender!!














Har dere noen forslag til litt artige julekalendere???

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei=)
Bare lurte på en ting, ser dere har kjøpt ny sofa i lyst stoff. Hvordan går det? med klissete barnefingre osv? (har en liten på 2 år) Har selv akkurat kvitta meg med skinnsofaen og skal kjøpe stoffsofa og fornuften sier at jeg burde kjøpe sort (mørk) men den interiør interesserte siden av meg synes det hadde blitt veldig lekkert med en lys en. (ikke hvit altså, men beige) =)

Lise sa...

ja det var det jeg tenkte mest på hvordan det skulle gå med klissete barnefingre, men utrolig nok det går kjempe fint, sofan er kjøpt på trend møbler kjøpte med en sånn impringering som da skal være avstøtende, men det som er kjekt på trend møbler er at på meste parten av sofane kan du ta av trekket å hive det i marskinen, derfor jeg tok sjansen med lys stoff sofa. Men har ikke trengt å vaske de en eneste gang, og i den blir det spist alt ifra grøt til sjokolade. Men skal du kjøpe lys stoff sofa ville jeg annbefalt å dratt på trend møbler å kikka litt.. men veit jo aldri når ungene griser på det værste, så kjempe kjekt å ha en sofa som man kan ta av trekke på.. Å hvis man vil ha ny farge, kan du bare kjøpe nye trekk i forskjellige farger som de også selger på trend ;D Lykke til med sofa kjøp ;)

Annie sa...

Haha morsom julekalender til Øivind:p
Vi har ikke no julekalender.. Unner oss heller litt ekstra snacks når vi har tid sammen:p
Ble nå litt skuffa når jeg ikke fikk julekalender av Sondre etter episoden fra ifjor, men .. Hehe.. Ifjor kjefta jeg på han fordi jeg ikke fikk kalender 1. desember..Så han kjørte natta rundt for å finne..var jo utsolgt OVER ALT ifjor!:P Meen til slutt så fant han en på bensinstasjonen da te noen hundre kroner:p haha..flere timer kjørt'en rundt:P

Anonym sa...

Hei=) Takk for svar. Ja det er på trend jeg har vært å sett, virka veldig bra der. Trur nok jeg går for den lyse altså. det som var bra med de hos trend er jo som du sier at man kan ta av trekkene, kjempe lurt!