søndag 10. januar 2010

Det har vært en krise situasjon!!


Øyvind måtte jobbe overtid på fredagen!!!
VI HADDE IKKE MERE VED I STUA!!,
DET VIL SI : JEG MÅTTE GÅ NED I GARASJEN FOR Å HENTE!!


Å det gjør jeg bare ikke, av den enkle grunnen, jeg så en mus der nede for ikke så lenge siden.. Den var heldigvis bare i garasjen, men jeg har forbi å kommer nå aldri i mitt liv til å gå inn i den garasjen igjen!!!!! Så da var det bare EN LØSNING, gå løs på juletreet!! Fant fram en biff kriv å begynte å skjære løs!!


Det tok sin tid skal jeg si dere!!!


Å når jeg da endelig fikk fyr, har jeg da fått den erfaringen av at juletre, ja det brenner ikke lenge :P Det tok fyr å brant ordntlig godt i ja ca. 1 minutt!! ALT DET STREVET, FOR 1 MINUTT FLAMMER!!

Heldigvis bor ikke pappa å broren min så alt for langt vekk.. så fikk broren min til å komme for å hente litt ved for ett stakkars vesen som fryser :P
Så julen 2009 har jeg fått mange erfaringer, samt at juletre, det MÅ vannes! Hvis ikke drysser det helt ekstremt!! :P de drikker vist opptil 2 liter med vann hver dag.. å jeg har ikke vannet det en eneste gang :P Så etter jeg hadde gått løs på det, gadd jeg jo ikke ha det i stua, derfor måtte det ut døra, det vil si : på slutten av veien til døra, var det omtrent bare stammen igjen!! :P
Å det folkens, det krever støvsuging, å da ga jeg oppgaven til en som har støv på hjernen, har hun det fra Øyvind tro??

Det gikk seg hvertfall til, å man skal jo aldri klage på erfaring :)

Vi fikk vært i banken å kunne visst låne en hau med penger.. Ikke at vi har tenkt å låne så veldig masse over 2 millioner, men da har vi hvertfall muligheten :) Så nå er det bare å finne seg et hus, å legge terneveien 10 ut for salg:( Å det skal jeg si dere, DET er trist å tenke på at vi må flytte fra barndomms hjemmet til Emma, å mest av alt så liker jeg jo det huset...!! Men sånn får nå livets gang!! :)

Så vet dere om noen som er på jakt etter hus, så vil Øyvind gjerne selge det privat med hjelp av advokat! Så bare ta kontakt hvis noen vil komme å kikke på vidunder huset mitt :D

3 kommentarer:

Linn sa...

Haha kjenner meg igjen ang vannig av juletreet ja :p Glemmer det bestandig jeg da,selvom jeg vet godt det trenger vann.. Jeje!

Hvor mye skal dere ha for huset deres da? Er det bare 2 soverom der eller,siden dere vil ha større plass tenkte jeg på?

Lise sa...

hehe ja noe så grusomt vøttø :P

Øyvind har gjerne lyst å prøve å selge det privat, med hjelp fra advokater da selvfølgelig, det skal visst lønne seg i disse dager?? ikke vet jeg, men han som har greie på det der :P Å da hvis det blir sånn, selger vi det for takst, laget ett eget innlegg om det.. fikk en del mail også skjønner du :)

Nei det er tre soverom, men Øyvind har eget firma å derfor bruker han det ene som kontor..

Nei grunnen er vell at Øyvind er langesunds gutt å vill gjerne tilbake de skarve kilometerene :P
også har vi en del vennepar der nede med barn i samme aldere som Emma, så da gikk jeg med på det.. :P hehe Selv om det kommer nok til å bli veldig tappert.. liker huset godt og er igrunn ganske så fornøyd..

veronika Døli sa...

haha bra historie.:)

Og at Emma har støv på hjernen er ikke tull! Haha, ler så av hu as.. Flyr rundt med ei fille og tørker litt her og der på gulvet. Haha