tirsdag 19. januar 2010

Vi har kjøpt hus!

Vi har kjøpt hus på Lenes ås nede i langesund, med nyyydelig utsikt og kjempe sted for Emma.. Så om ikke lenge kommer terneveien 10 ut for salg. Øyvind vil gjerne at de som er interesserte kan komme å ta en titt, han kommer til å ringe megleren en gang den uka her, så da kommer det heller ut for salg på det åpene markede, hvis det ikke er noen som er veldig intresserte og vil komme å kikke..


Som sagt de bildene jeg skal legge ut fra terneveien er på den andre pcn, der har Øyvind passord så må vente til han er hjemme. Så skal jeg få logga meg på å få lagt ut noen bilder av trivelige terneveien :)


Det er kanskje ikke så lett å se for seg for dere hvis jeg viser dere kjøkken osv. vi har bestemmt oss for å ha, siden dere ikke har sett huset vi skal flytte inn i, Øyvind å huseieren skal nok snart skrive en kontrakt å da skal jeg se om jeg får tatt noen bilder :) Men huset skal jo også bygges ut, så slik det ser ut i dag kommer det ikke til å se ut når vi flytter inn.. men vi har mål o.l. så derfor kan vi bestille ting :)


Kjøkkenet har vi bestemt oss for å kjøpe på ikea, greit, billig og enklet.. så nå gleder jeg meg til å få ett svart kjøkken :)


Kjøkkenet kommer til å bli større enn det dere ser på bilde, men noe alla det skal vi ha SE HER..


tapeter og slikt sitter jeg å bestiller nå :) Å ser nok ut som stua blir brun/ beige :) gleeeeder meg :)




Jeg er syk i tillegg å orker ikke gjøre stort, har fått meg en skikkelig svineinfluensa!! å føler ut som jeg ser ut som ett VRAK!

HVA MENER DERE?? ER JEG PEN NÅR JEG ER SYK?

2 kommentarer:

veronika Døli sa...

Hahhaa, bra bilde Lise!!

Har du fått påvist svineinfulensa??

nei, vent jeg ringer deg jeg ;)

Men gleder meg til å se huset!!:D

BTW så er linken kun en link som går til en oversikt over alle kjøkken. Ser ikke hvem av dem du mener.

Ann Jeanett sa...

hahah! så bra bilde!

jasså, emma holder godt på hinkel pinkel og deisy hun å?:P