fredag 1. januar 2010

Har hatt masse å tenke på!!

Å derfor beklager jeg så mye at bloggingen min ikke har holdt seg vedlike i julen!! Har hatt alt for mange hender i taket ( eller åssen det ordtrykket er igjen?? )


Å MÅ DA ENDELIG FÅ ØNSKE ALLE DERE KJÆRE BLOGGLESERE MED


ETT RIKTIG SÅ GODT NYTT ÅR :)


I går hadde vi det kjempe koslig, vi samlet oss hos hjemme her i terneveien, meg, Øyvind, Veronika, Kristoffer, Gro Anette, Andreas, Tommy, Janne, Martin og Carina :)


OG ikke minst alle våre hærlige små barn ;)


Vi spiste masse god mat, kalkun, kokte poteter, ovnsstekte poteter, med en nydelig saus, waldorfsalat, druesalat, grønnsaker, rosenkål, tyttebær, sammen med en NYYDELIG saus.. :) åsså da selvfølgelig med riskrem til dessert, etterfulgt av sjokolade, potetgull og flotte raketter :)
Emma og Martine våknet ti på tolv, de var innstillt på å se rakettene :)


Merka godt det at ungene hadde spist ting med sukker i ja, men de må jo få lov å kose seg i jula de også :D


Vi spillte ALIAS, å sånn internt, så ser jeg faktisk på SHREK 2 NÅ på TvNorge :P


Hadde en kjempe koslig kveld med masse god mat og MANGE gode venner, sammen med barna våres, som vi da feiret for å gi inn i ett godt nytt år!! :)




Jeg har desverre ikke fått lagt ut så mange bilder i julen, men hvis dere vil kan jeg godt lage ett innlegg med bare bilder ?? men gidder hvis ikke det er nødvendig og ikke vil se :)

6 kommentarer:

Linn Hege S sa...

ja Bilder er konge vett:P:P

du har foresten en super sin blogg=)=) følger deg hele tiden=)

godt nytt år!

Annie sa...

Så lik emma er på deg nå,Lise:D

Lise sa...

SYNS DU ANNE??!!!! TUUUUSEN TAKK :D hehe, begynner å bli litt drittlei at hu bare skal ligne på Øyvind :P hihi..

Da skal bildene bli lagt ut :D

embla85 sa...

Hehe.. så søt emma er:) Bilder er kjempe koselig, legg ut:)

veronika Døli sa...

Jaaa bilder vil vi se! Selvom jeg sikkert har sett dem alle når jeg var hos deg. hehe =))

Takk for nydelig mat, dessert, spill og morro på nyttårsaften. Du var så flink atte! Og ja, stemmr. Øyvind å siden han laga sausen til riskremen ;) Hehe

www.mammabloggene.no sa...

Godt nyttår! - og velkommen inn på http://www.mammabloggene.no med din blogg! :-)