lørdag 16. januar 2010

Her kommer bildene av terneveien 10

Jeg har allerede begynnt å pakke ut fra terneveien, noe som er veldig vemodig! Men sånn det ser ut her nå, er det ikke noe vits å ta noen nye bilder, det vil si, det står papp esker overalt, klesvaska henger i stua for på vaskerommet står det enda flere pappesker :P osv. osv. i hele huset.. så får heller ta noen nye bilder senere hvis ønskelig!


Var ikke så enkelt å tegne å ser litt dumt ut, men slik er hvertfall rominndelingene:
KJELLEREN





I Terneveien er det også sentralstøvsuger som har tilganger i hele huset, kjeller, 1 etasje og andre etasje! I første etasje i stua er det også varmepumpe!
Tomta er forresten på litt over ett mål hvis ikke jeg tar helt feil, men hagen har ikke vi gjort noe med, så den må i tilfelle gjøres noe med.. hvis enn er glad i hage da selvfølgelig :)
Nå skal jeg bare legge Emma til å sove, så skal jeg legge ut ekte bilder..

2 kommentarer:

Linn sa...

Ser jo ut som ett kjempe flott hus! Gleder meg til å se de "ekte" bildene,kjempe spent :D
Mye skal dere ha for huset?

veronika Døli sa...

dere har det jo kjempe fint snupp :)