torsdag 14. januar 2010

strikker lekre sokker!!


Min nye hobby er å strikke sokker!! Å det er faktisk kjempe morsomt når man får det skikkelig til å de blir kjempe fine :) Så nå strikker jeg på bestillinger i full fart.. :)


vandlig ullsokker er det jo mange som trenger, men jeg ga de en ny vri slik at man kan ha de til kjoler osv. å jeg må rett å slett si: JEG ER STOLT, STOLT AV MEG SELV.. som virkelig får til noe så fint, av min helt egen fantasi,, utrolig hva man får til bare man går inn for det...


Så tar fortsatt mot bestillinger hvis noen vil ha.. :) Har bare fem par igjen å strikke, og det går fort, når jeg ligger hjemme rett ut med halsbetennelse.. :)

Nå skal jeg snart igang med å strikke monsterbukse.. så får vi se hvordan det går :P får jeg det til, vil jeg si at jeg virkelig er ett naturtallent til å strikke :) JEG FÅR TILOGMED TIL FORSKJELLIGE MØNSTER :)

2 kommentarer:

Kine E K sa...

ååå så fine :)
Sånne vil jeg også ha til lille snuppa :)


Så mange fine bilder av lille snuppa de på bloggen din Lise :)

Emma sa...

Så deg på unge mødre, og det var gøy å finne bloggen din. Jeg elsker å strikke:) Sjekk bloggen vår da, og legg igjen en kommentar:) Da ville bli veldig takknemlige!

(http://emoti.blogg.no)