søndag 14. februar 2010

Den beste gaven man noen sinne kan få ... + litt oppdateringer :)


Er fra barna / barnet ditt!!! ble så rørt når Emma hadde lage ett fint fint kort i barnehagen til mamman sin :P




Åsså fikk jeg en lysestake av Øyvind til morsdag og valetine, som jeg har ønsket meg en stund :) Kjøpt på SIA!





Til salgs skiltet er nå å pryde veggen på terneveien 10!! Til Onsdagen er det visning å det kommer til å bli spennende, så til helgen er alt avgjort om hvem som har kjøpt huset, Så til dere som er på husjakt, VISNINGEN STARTER 16.30 nå til ONSDAG!


Ny sveis har jeg tatt meg tilmotet med!! MISSFORNØYD!!! hva syntes dere?? Den er skeiv å ser helt jævli ut, så nå går jeg KUN med flettet lugg!!


Monsterbedriften min fortsetter og fortsetter :) Det er jo så morro når man får det til å det faktisk blir kjempe bra resultater av det.. :) ( IKKE FERDIG RESULTATER)





OG I DAG har VI SPIST EN HÆRLIG FROKOST, ETTERFULGT AV AVISA!! Emma skal Absolutt ikke sitte i tripptrapp stolen sin! Hun er stor jente å skal sitte sånn vi sitter, hun skal ikke drikke fra kopp, men vandlig kjøkkenglass som vi drikker av, Emma skal ikke spise med plastikk skje eller gaffel, her skal det være slik vi spiser av..!
I dag hadde vi kjøttdeig å spagetti, måtte le da hun plutselig klarte å slurpe i seg spagettien og ble helt forundra hvordan hun klarte det :P
Hun har vokst masse i det siste å det kommer bare flere å flere ord! Ikke bare ord men settninger som :
SEEEE PÅ DEN
Se der
mamma susse susse mamma
oj, ja, nei nei nei, se, æææææsj, såååånn, der, natta, hade, namme namme, nøff nøff, bææææ, møøø. piiiip piiip, bøøøø, borte, tutta (sutten) osv.
Å hvis vi begynner å synge bjørnen sover, legger hun seg ned heeelt heeeelt stille, å når sangen er ferdig skvetter hun opp å sier væææææææææææ, væææ.. beste snuppa miiiiiii style="TEXT-ALIGN: center; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 400px; DISPLAY: block; HEIGHT: 267px; CURSOR: hand" id="BLOGGER_PHOTO_ID_5438195704523932626" border="0" alt="" src="http://1.bp.blogspot.com/_5ong3O3L1Ho/S3haLjM0Q9I/AAAAAAAAB0g/Vjj4MvPF5lE/s400/IMG_9920.JPG">

Tenkte jeg skulle lage en blogg til ang. hus oppussingen våres, vi skal nemmelig gjøre alt på nytt?? ER det noe du kunne tenke deg å følge med på.. Utbygging, tapeter, vegger, tak, gulv, bad, trapp, kjøkken, fliser, lister, interiør osv..

6 kommentarer:

veronika Døli sa...

ÅÅH nå savner jeg Emma!! Har jo ikke sett hu på fler uker!! For dårlig alså.. Men nå er jo bursdagen til martine snart, og da skal dem få leke! Jeg får sette frem skikkelig voksenbestikk og glass når hun kommer jeg da. hehe!:)

Jaaa til blogg om oppussingen!:)

BTW: Du ble driitfin på håret snuppa!:) Virkelig

Trine sa...

jeg hadde godt kunnt tenkt meg å følge med på et slikt prosjekt :)

- Rebekka Fj. Mæla - sa...

Wow, synes VIRKELIG du kledde lugg altså!! :D Du er jo bare dødspen! Jeg følger GJERNE en slik blogg!!! :D

Linn sa...

Så herlig kort snuppa hadde laget da,herle! :)
Jeg synes også du kledde lugg,kjempe stilig ble du. Må kanskje bare venne deg til det? Sånn er hvertfall jeg :p

Jeg ville også likt en slik blogg,er jo så spennende med oppussing!

Anonym sa...

Jeg kommer også til å være inne å følge en slik blogg. Om den blir like bra som denne her så er den avsolutt verdt å følge:)

Marthe sa...

Hei :)Fant ut at jeg også skulle prøve meg på buksa, etter å ha lest om den på bloggen din! :D Lurte på om du kunne ta bilde, steg for steg? Skjønner ikke hvordan man lager munnen :/