torsdag 18. februar 2010

I morgen er det AVGJORT!!

Hadde visning i går, gikk kjempe bra.. Bortsett fra at hele familien hadde omgangsyken!! men men, sånn er det noen ganger!!


Er det noen som føler det som jeg føler det??!!


Vi / Jeg har aldri vært så mye syk etter Emma begynnte i barnehagen??


Føler du må være hjemme med sykt barn hele tiden omtrent???!!


Ja, er det noe jeg e dritt lei av akkurat nå er det sjukdom som vært vært siden vinteren startet!! Det er jo så mye greier, først blir Emma syk, så smitter hun som regel meg.. åsså kommer Øyvind som regel en uke etter å er blitt sjuk han også.. men men.. får vell krysse fingrene for at det er slik folk sier: DET FØRSTE ÅRET I BARNEHAGE ER VÆRST!!


Tenk at i morgen er hussalget avgjort!! Skal oppdatere dere i morgen, gleder meg utrolig mye til å se hva utfallet blir :P


Hode mitt surrer omtrent helt rundt, å tror jeg ser dobbelt!! GLEDER MEG!! SAMTIDIG SOM DET BLIR TRIST Å VITE AT NÅ BLIR DET EN REALITET AT VI SKAL FLYTTE FRA ETT HUS JEG TRIVES SÅ GODT I :(

6 kommentarer:

Linn sa...

Det er helt sant,det første året i bhg er ett bakterie helvete! Sånn var det her å da Kajsa starta... Konstant sjuke hele tiden :S

Trøst deg med at det går over ;) Til slutt,hehe!
God bedring til dere alle :) Og lykke til med salget,så spennende!

Lise sa...

ja takk å lov for det, syntes vi ikke er annet en syke jeg.. da er det vell bare å krysse fingrene for at det får fort over, jeg å Øyvind lå heldigvis bare en dag, men Emma er syk enda!! Sitter vell kanskje litt lengere i de små kroppene!!

Ja det blir kjempe spennende :P Skal oppdatere i morgen om hvordan det gikk jeg :D

veronika Døli sa...

Huff synd dere er så mye syk snuppa:/ Men som sakt blir det nok bedre etterhvert!:)

Da kan du sitte å se på oss som flyr syke når Martine begynner i barnehagen. Da er Emma herda!;)

SPENNEDE imorgen!!!!!!!!!! Ring med enganG!

embla85 sa...

Huff.. ikke noe gøy når de små er syke:(
Gøy med nytt hus også da, dere kommer nok til å trives der også nå dere får kommet dere inn og gjort det til deres:)

- Rebekka Fj. Mæla - sa...

Lykke til med hussalg! :)

Hvorfor selger dere om dere trives så godt der?

Anonym sa...

Blir ikke noe bedre det andre året i barnehagen heller :( men fra tredje året i barnehag går det bedre :O)