onsdag 31. mars 2010

Bilde spesial!!

I dag har vi vært en tur på eventyrfabrikken med tante Ida og tante Rikke.. fy fader jeg vet ikke hvem som hadde det morsomt jeg, åsså sååå sliten du blir av det.. opp å ned, ned å opp!! Ja jeg lurer jaggu meg på om jeg skal invistere i ett års kort på eventyrfabrikken istede for elixia!! Hadde det kjempe morsomt å Emma sovna som er STEIN på vei ned i hodeputa :P




Emma vant 7 bamser!! haha, så nå er senga smekk full, ville fader ikke sove uten de.. satt seg på vrang beina når hun ikke fikk lov å ha de med i senga.. får vell gå opp å ta de ut snart så hun ikke drukner i bamser i natt :P



Ellers i påska skal jeg pusse opp, male tak, vegger å alt som er i huset til farmor (som nå bor på gamlehjem) som vi skal bo i fårhåpentligvis frem til desember!! skal kose meg masse med jenta mi, å prøve å gå masse turer ( problemet er bare det at vogn sitting, det fungerer ikke! Nå er det Emma som skal trille, å mamma skal sssssitte den :P )



Å snuppa har jo vært så flink, varmer ett mamma hjerte når barna lager noen flotte pynte ting.. UBESKRIVELIG følse




Nå skal jeg kose meg med smørdampet maiskolbe med smør å salt på det skal bli godt!!

3 kommentarer:

Magnus sa...

ÅH!! Det så moro ut! Vi blir med neste gang altså! :)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Haha... Feil konto!! Det var jeg som skulle skrive "Åh!! Det så moro ut! Vi blir med neste gang altså! :)" - men så var Magnus pålogget på sin mail og da ble det slik! :P

Klem Thea & Rebekka

Lise sa...

haha ja det går bra :P jaaa hadde vært morsomt å vi fikk med mange da.. er drit kult der oppe liksom :P