lørdag 13. mars 2010

kosedag ute med familien, grilling av pølser å bare kooos :)

I dag har jeg kost meg masse med familien min, det har vært en hærlig dag :) Øyvind dro nemmelig bort til pappa ganske tidlig i dag, de holder på å kløyve ved, så vi kan brenne godt i peisen når det er kaldt ute, skal jaggu si det er ekstra deilig når veden er gratis :) Meg å Emma gjorde litt husarbeid :









Før vi blei dritt lei av det :



Så ventet en deilig tur bort til bestefar der vi kosa oss i sola, sklei litt på slibrett å grilla pøser:) (Jeg hadde diettmaten min med meg vero, så jeg juka ikke, en halv lett brus blei det da, men det er jo lov) Etter dette tok vi turen hjem, Emma er helt knekkt å har sovi i 2 timer nå :) Sover enda.. er hardt å være ute å vaske hus:) Hun er jo så flink til å hjelpe til, å har kosa seg kjempe masse med pølser å lomper, ungen spiste 3 og en halv pølse, snakk om matlyst!! :P også fikk hun litt sjokolade da, rart hun egentlig har sovnet, pleier å fly rundt som en propell når hun har fått det.. Men fikk brennt masse energi på aketur:)






Nå er det nok med bilder i dag mamma, så gidder jeg ikke mere!!


6 kommentarer:

Linn sa...

Så koselig dag dere har hatt da :) Deilig ute nå!!
Haha,digget de siste bildene der :p

Lise sa...

jaa kjempe deilig har det vært :)

hehe ja, hu gjør alltid sånn, litt irriterenes noen ganger da men :P

veronika Døli sa...

ååh så koselig dere har hatt det! Haha, flink å holder deg på diett å a gitt. Ikke værst. Det gir jo resultater ser du å! Du er FLOTT snuppa <3

Gleder meg til sommeren jeg! Da får vi vært mer sammen alle 6!! Gleder meg til dyreparken :D

Anonym sa...

Du trenger da ikke å gå på diett lise!

Lise sa...

Jo det trenger jeg :P hehe.. har begynnt på samme dietten som veronika gjør, å det funker.. begynte på 68, er nå nede i 65.. skal ned til 56.. da er jeg der jeg var når jeg var tre månder på vei.. da var jeg fin i kroppen.. :)

Lise sa...

på det andre bilde ser der faktisk at jeg har klippt luggen til Emma, blei ikke så gæærn da :P