tirsdag 2. mars 2010

Ukens barn, nytt sett og solgt hus!!

Se hva Emma har laget i barnehagen!! En kattepuuuuus :) aaaaaaaauuuuu sier hun.. altså MJAAU!! bare mj ikke kommer helt med i ordet.. AAAAUUUUU, BÆÆÆ,MØØØ,PIPP PIPP, VOFF VOFF, masse dyre lyder sier hun hele tiden å peker i boka si på de riktige dyrene :)




Den siste uken har det vært mye å holdt fingrene i :) Vi har vært en tur på ikea, kjøpt oss kjøkken, BLEI kjempe fint.. skal bli morro å se resultatene..

Fliser til badet var jeg å kikket på i går, blei veldig dyrt.. kom på tilsammen 61 172 kroner for fliser å utstyr, så nå er mangler det bare en tur til sverige for å sjekke priser på fliser der! Mange som sier det lønner seg å kjøpe slike ting som fliser, vinduer osv. i sverige.. Etter å ha sjekket litt på nettet fant vi akkurat samme flis som vi kikket på til 100 kroner billigere! Så det blir nok til at vi heller låner lastebilen til pappa å kjører over for å handle der istede :)


Som sagt tenkte jeg at jeg skulle lage en oppussingsblogg, som blir oppdatert ofte.. Derfor må jeg vente en måndes tid, slik at vi har kommet ordentlig i gang! Så vet dere hvertfall at den kommer!! :)


Emma har vært ukens barn i barnehagen å har derfor hatt med seg Skia hjem!! De koser seg masse sammen, er tydelig at barna er glad i Skia :)





Er ikke helt ferdig, mangler å sy på Øyne og tenner, også en genser i samme farge, men dette settet blei super fint syntes jeg :)





I dag var det også kontraktsmøte ang. huset.. Det gikk kjempe bra å nå er vi endelig ferdig med det.. Så nå kan vi se fremover å begynne for fulle mugger på det nye!! blir en tøff periode men deilig når vi først er inne hvertfall!! Blomster fikk vi også, så får vi se hvor lenge de holder!! Er ikke akkurat kjent for å klare å holde blomstene mine i live :P :)



(ett eksempel)



1 kommentar:

Silje sa...

Ja, nå har dere mye å henge fingrene i! Gratulerer med solgt hus, og med nytt hus! Og masse lykke til med all oppussingen :)