søndag 18. april 2010

endelig er pappa hjemme!!!


Pappa tok turen til Paris for en ukes tid siden.. når de skulle hjem, hadde de stoppet all flytrafikk pgr. av vulkanen.. Turen hjem ble da litt lengere enn forventet.. men de fikk seg jo litt av en opplevelse da hvertfall.


Cruise skip fra Paris til Finland, båt fra Finland til Sverige.. Å gjett hva de gjorde der, siden tog/buss/ båt/ leiebiler å alt var umulig å få tak i..


Jo de kjøpte seg likse godt en bil!! En Volvo råne bil, med rosa pels med terninger inni! haha!! Se det for dere..


Tre voksne gubber i en sånn bil.. haha, lo godt når han kom hjem da altså :P


Men snille gode pappa fikk jo heldigvis kjøpt en ny parfyme til meg, en kasse med pils til Øyvind. Å Emma derrimot fikk mye solbriller ( Holdt på å kjøpe de samme solbrillene på brillebutikken på brotorvet, men la de fint på plass igjen etter å ha sett prisen for å si det sånn) Men i utlandet er jo alt mye billigere enn i Norge.. Nassenøff fra disney land Paris, å en HEL hau med sjokolade!


Men for all del jeg er super fornøyd med parfymen jeg fikk, min tredje flaske er nå tom, å har da splittet forseilingen på den nye.. Enda så mange parfymer jeg har, er det omtrent bare en som blir brukt:

Hvilken er din parfyme ??

2 kommentarer:

AndineLu88 sa...

Åh..den parfymen er god :*) Er på min andre flaske nå :)

veronika Døli sa...

Hahaha *ler*

Gjøre han virkelig det? DEN må vi ut å råne i Lise :P