mandag 19. april 2010

trenger hjelp til brude gjest kjole ??

Den første kjolen skal ikke bæres i bryllupet, for så si det sånn, så skal den kjøpes inn :P
Har allerede 1 kjole i boks til Veronika og Kristoffers sitt bryllup.. men så kom jeg over en helt rååå side men mange knalle å lekre kjolen.. skal nemmelig i to brylluper til :)



HVEM KJOLE ER FINEST ???????????????????????????????????????????
























































































































8 kommentarer:

veronika Døli sa...

FLOTTE kjoler snuppa! Hva er adr??:)

vanskelig å velge as.. Er forresten kjolen til vårt bryllup i boks? *NYSKJERRIG*

Siv Annette sa...

Så utrolig mange fine kjoler! Jeg holder en knapp på den øverste:)
Hvor fant du disse?

Lise sa...

Den er i boks vero, håper jeg hvertfall.. har bestillt, men den første var en skikkelig bommert, sendte den i retur å har bestillt en ala det samme, men fra en annen side.. den skal komme i løpet av uka.. håper jeg på, siden det fly greiene håper jeg den kommer altså. bestillte den fra USA :D

Anonym sa...

Hvilken nettside er dette?? Mange fiiine kjoler, men du må passe på så du ikke blir finere enn bruden ;) p.s Elsker bloggen din!!

Anonym sa...

hvilken side er bildene fra? så en der jeg SKAL ha :)

Lise sa...

siden heter simpeldresses.com :D

Kine Elisabeth Kaarstein sa...

kjole 2,3 og 4 var kjempe fine :) alle var igrunn fine ;) hehe...

Anonym sa...

kjempe fine kjoler.. likte den lille utrolig godt:) veldig mange inne på www.drommekjoler.no også :)

trine marie