lørdag 15. mai 2010

er dere i samme krisesituasjon som jeg har vært i dag ?



Det kom som en bombe at det er siste dag butikkene er oppe før 17 mai... masse jeg skulle gjort å kjøpt.. så dro en tur til byn for å kjøpe det jeg absolutt trenger!! Så begynner hjernen min å jobbe, hvor søren er bunadskoa mine??!! så jeg måtte jo bare kjøpe noen nye da.. å det er jo ikke bestandig like lett å finne når det er i siste liten, å for ikke å snakke om tynne strømpebukser som jeg måtte innom 7 butikker før jeg endelig fant!!



Har dere huset alt ?? jeg slengte bunadskjorta mi ned til tante som er fryktelig glad i å stryke, å det er jeg evig takknemmelig for.. for jeg kan ikke stryke, har vell ett strykejærn, men bruker jeg det??? nope!! :P


Måtte jo åsså shoppe litt annet, siden jeg først var i byn! Å det er jo ikke meldt fint vær, så greit å ha ett par paraplyer :D



4 nye sengesett til gullungen.. :)



2 strømpebukser, skulle egentlig bare ha en hvit, men det hadde de ikke flere igjen av.. åsså såå mye fint det er på name it, den nye butikken på down town.. å snakk om sola, så må jeg fortelle en liten historie!! :


Øyvind fikk i oppdrag å kjøpe en vårdress til Emma som hun kan ha i barnehagen, han tok turen til name it på down town! Posen var full når jeg kom hjem å han satt i sofan med det glise å ropte ut : SEEEE HVA JEG HAR KJØPT I DAG DAAA.. ( han var så fryktelig stolt, dere skulle sett han) Han hadde kjøpt en lilla dress, helt perfekt å riktig str. I tillegg til dette jenter hadde han kjøpt ett kjempe fint sett ( skal få tatt bilder) hvit leggings, hvit kjole med no rosa mønster på, å rosa body.. har aldri sett stoltere mann jeg dere..!! men er jo hærlig da.. å dette hadde han klart helt selv, han var jo så stolt av seg selv :P


ett par t-skjorter, genser å tynn leggings til mae!

lang kjole fra gina, som jeg tenkte jeg skulle ha i ett av bryllupa vi skal i til sommeren:)

en enkle t-skjorte

En skjorte fra Gina <3>



ett par til!! Din sko

å litt småtteri til Øyvind som han trenger, hvit skjorte til mandag, sokker å en rullebørste:PEmma skal jo gå i sitt første 17 mai tog, eller "maaajaa" som hun så fint sier, så måtte kjøpe ett nytt kamera også, noen som vil kjøpe videokamera skrik ut!! har 2 ekstra.. skal legge ut bilder.. selger de drit billig!! 500 spenn , det ene er 2 år gammelt, det andre er litt over 1:D





Nå skal vi kose oss med hjemmelaget pizza med pølsebiter å kjøttdeig, mens jeg vurderer om jeg skal en tur ut i kveld. får ikke bestemt meg!! Noen andre som skal ut ?



6 kommentarer:

Linn sa...

Så mye fint du har handla!! :D
Den kjolen på Gina har jeg sikla på å,hehe..
Hyggelig å prate med deg i dag :)

Såååå flink Øyvind var da,som har handla så mye til snuppa! Herli. Ikke farlig å sende han på shopping hvertfall ;)

Ha en FLOTT 17 mai!!

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Oi oi oi :) Her var det litt av vært :D

Bunadsko - check!! (Trur jeg... Håper de ligger i det mamma og de har sendt med nedover :P) Haha!

Strømpebukse - check! Har sikkert 140 stykker :P

Paraply - FILLERN!!! Det glemte jeg SÅ KLART!! ÆRS!

Idag må jeg stryke bunadskjortene til snuppa og meg og skjorta til gubbelubben! :)

Så masse fine ting du har shoppet i dag :) Den dressen han kjøpte - var det på namit? Har sett på den jeg også, men har ikke kjøpt den enda :P Hehe!!

Ingrid sa...

Hei:) jeg ville gjerne kjøpe videokamera:) Hvilke merke er det??

send gjerne en mail til hufsa_85@hotmail.com vist du ikke har solgt de alt.. (bor i porsgrunn)

Lise sa...

Kanskje vi sees i morgen da, dere skulle til langesund, Rebekka? hadde vært koslig å sett lille snuppa de i bunaden sin :)

får håpe det ikke blir regn, så slipper du paraplyene :) er jo ikke meldt regn, jeg måtte bare sikre meg litt ekstra :)

Ja dressen er fra name it, enkel å grei dress, veldig lett, så den er ikke tung ha ha på seg for de små kroppene. Det er jo litt viktig :)


har fått noen meldinger på kameraene! Det som er tingen er at jeg først må finne de i flyttekaoset her, de ligger inne hos pappa på det gamle soverommet mitt, men i hvilken papp eske?? hehe.. tenkte jeg skulle finne de på tirsdag så legger jeg ut info på bloggen :)

Ingrid sa...

Hehe, den er grei:)

vibeke sa...

Hihi den kjolen der kjøpte jeg forrige uke også, for ha i bryllup i sommer:) den er kjempe fin:)
Så mye fint du hadde handlet:)