søndag 9. mai 2010

Finstasen passer!!







17 Mai nærmer seg, så finstasen må finnes frem. I år er det en aldri så liten generasjons bunad som Emma skal feire 17 Mai i..







I år skal vi feire i Langesund, med tog, kaker og brus :) Første gang lille Emma skal gå i tog, videokamera er kjøpt inn å alt er klart. Så nå er det vell bare å glede seg :)



(emma hos fame fotografene, når snuppa var 3 mnd.)



Forresten, er det noen av dere som vet om jeg får kjøpt/ hvor jeg får kjøpt tynn strømpebukse til barn?? i str. 92?? finnes dette egentlig?!

7 kommentarer:

Linn sa...

Den var ufattelig skjønn den bunaden der :)
På Cubus har dem tynne strømpiser,alltid kjøpt til Kajsa der.

veronika Døli sa...

ååh så søt Emma var!!! SYND dere ikke ska til Heistad i år.. Blir rart det..:/

MEN om dere ska te byn så ses vi der :D <3

Hmm kjøpte noen tynne strømpebukser i hvit og lilla på ellos engang husker jeg :P

Junirose88 sa...

for en nydelig bunad :D skjønn lita jente du har :)

Anonym sa...

hei på name it i porsgrund der selger de tyne hvite og som de selger til bunad.......

Anonym sa...

Vet du hva den heter den parfymen du har bilde av i innlegget lenger ned? Har du prøvd den, eller var det et tilfeldig bilde? Har så lyst på en heeelt ny en!!!:p

Lise sa...

Vero, toget i Langesund kommer til å gå kvart på ti. toget på heistad går kl. 12.. så vi er nok å se på heistad åsså skal du se.. Drar bort ditt etter toget i Langesund.. :)

DA skal jeg ta meg turen å lete etter strømpebukser :) har noen alternativer nå, tusen hjertlig takk <3

Har tømt min tredje flaske av den parfymen på bilde.. Den heter Issy Miake, Å DEN ER ABSELUTT TIL Å ANNBEFALE!! husk. kjøp den med frostet glass!! Den beste av de alle!!

Anonym sa...

Ah,GENIALT!;D Takk for tipse!