torsdag 13. mai 2010

Hva ville du gjort?










Sommeren nærmer seg, å det skal bli så deilig.. Jeg har ALLTID blondt hår når solen skinner, men tanken har slått meg i det siste om jeg skal farge det mørkere.. Angrer hver eneste gang, men når jeg ser på bilder med en annen hår farge jeg har hatt, frister det å farge det.. Må liksom gjøre noe nytt :)
Så er det det å finne ordenlige bilder av meg selv som ikke er tulle bilder! Det er jaggu ikke lett.. Men her er noen med mørkt hår:)








Øyvind var hos kirurgen i dag også.. tror dere vi fikk noe mere svar? Neeeida.. Han skal inn igjen på søndag, egentlig fikk han time på mandag, altså 17 Mai.. Men da skal Emma gå i "maja" tog som hun så fint sier... :) Ikke begynte de å sy han igjen heller... Emma er snart ferdig på penselin kuren sin også.. så *krysser fingrene* for at hun da holder seg frisk etter det :)




Ett gammelt bilde av Emma




6 kommentarer:

Linn sa...

Hehe,dilemma!
Er jo veldig fint med lysere hår på sommer`n da :)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Synes du er veldig fint med blondt hår jeg!! :) Så ville beholdt deg lyst, det er så fint på sommeren også :)

Så kjipt dere ikke vet noe mer ang Øyvind :( Håper begge snart er bedre!

Du er HJERTELIG velkommen til meg en dag! :D Er somregel hjemme om dagen jeg så er bare å finne en dag du kan!

veronika Døli sa...

Jeg kan ta noen lyse striper på deg snart snuppa! Så kan vi jo ha noen mørke striper også. Sånn som sist? Det er jo veeldig fint!

Farger du det brunt på sommeren blir det jo falma og "orangeaktig" så fort.. Blir mye hårfarging da ja :P

Lise sa...

ÅÅ så bra Rebekka :D da skal jeg finne en dag jeg ikke har det så sinnsykt heltisk med de 2 barna mine her hjemme :D hehe..

Ja vero, har kjøpt farge, så ventet vell egentlig bare på å spørre deg.. men du kom meg i forkjøp :P hehe.. så takk for det :D

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

:) Koselig Lise!

Ble det i dag dere skulle ha frisørtime? :P hehe! (Viser til facebooken til Vero)

Jeg skal farge og stripe håret til Magnus idag tenkte jeg :P

Lise sa...

yes :) i dag det er frisørtime :)men blir bare lyse striper gitt, feig av meg :P hehe