søndag 9. mai 2010

noen dramatiske uker bak oss!!!

Ja, da må jeg bare beklage lite blogging nå igjen !! Men desverre har jeg ikke hatt tid å krefter til å gjøre noenting i det siste..

For det første så har Øyvind hatt et lite sykehusopphold, men begynner nå å bli bedre. Tar nok lang til før han blir ordenlig bra, med tanke på at han har mistet masse følser å krefter. Han har faktisk gått ned over 10 kilo også, så det er ikke så mye mer enn skinn å bein.. Men han har livet i behold å det skal vi takke for. Kunne gått riktig så galt..

Så på toppen av det hele har Emma blitt syk å går på antibiotika + at jeg har vært på jobb hver dag å så kommet hjem til fullstendig kaos å vært sliten.. Men har fått god hjelp fra svigermor :)


I går prøvde vi oss på en tur til brotorvet, men var ikke så lenge de to barna mine holdt ut, så vi dro hjem etter en liten stund.. Men jeg fikk kjøpt videokamera da, så nå er jeg klar til å filme litt på 17 mai.. :) Så nå har vi tre videokameraer, men de to andre begynner jo å bli en del år, så tenkte det var på tide med ett nytt :)

Skal få tatt bilde av bunaden Emma skal ha på seg i år, hehe.. det er en gammel bunad som først ble brukt av min kusine for ca. 30 år siden, så det blir morro. Å den var jo så søøt :) da blira fin vettu :) å hun som skal gå i 17 mai tok for første gang, med barnehagen..

Så nå er jeg tilbake i bloggmodus :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei Lise..
Godt å høre at de kjære er på bedringensvei :o)

Silje sa...

Hei!
Så godt å høre at ting er på bedringensvei! Har tenkt mye på dere :)

Siw Aina sa...

Hei :)
Så kjekt at sykdommen er på retur hos dere.
Første tur med barnehagen i 17.Mail tog da gitt, tenker hun gleder seg masse :))

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Så bra han er bedre :) Har tenkt masse på dere!!

Hvor skal dere være på 17. mai? :)

Anonym sa...

Oisann. Hva har skjedd med samboern din?

veronika Døli sa...

Jeg er SÅÅÅÅ glad Øyvind har det bedre nå!! Vi har alle tenkt så mye på han, krysset fingre, bed til gud! JA vi har gjort alt.. Og det hjalp, for nå er han heldigvis bedre..

Blir spennede å se fremover nå, men det viktigste er at han har livet i behold ja!

Er blitt så glad i dere alle 3 lise! <3

Lise sa...

Sååå søt du er Vero<3<3 Godt å høre at dere har tenkt på oss, har hjulpet masse.. :) glad jeg har så gode venner <3