mandag 24. mai 2010

ut i det blå!



MAMMAAAAAA, kom å lek med meeeeg!!





Lekestua til Tante, som Emma leker fint i helt alene, men denne gangen ville hun ha med mamma <3>

Huske ville lille Emma gjøre også.. mammas rumpe var uheldigvis for feit!

Ut på tur aldri sur!
blomsterpiken min
Det var fryktelig morro å plukke helstehov, mens mamma laga krans
Her er jeg oppvokst, som dere ser har Pappa ett stort problem med hestehov, men det holder da til en del kranser.. så om noen har veldig lyst på blomsterkrans, er det bare å ta turen hit :)
Så på en aldeles liten kjøretur, for å møte bestevenninden min Martine


Er ikke vi de søteste barna?

" Mammane væres burde være utrolig stolte av oss Martine! "

6 kommentarer:

Lise sa...

Løvetann kanskje det heter, ikke hestehov! jaja..

veronika Døli sa...

hæærlig innlegg snuppa!! <3

Lise sa...

jentene våres <3

Lise sa...

jentene våres <3

Trine sa...

åå.. slemme meg "mobba" deg litt på bloggen min uten å lese kommentarene dine.. for her har du jo retta opp løvetann greiene :P

Flotte barn dere har <3

embla85 sa...

Nydelig jente du har:)