tirsdag 1. juni 2010

Bilder fra Emmas første barnehage år!


Lese kroken!







"skia" som ukens barn får med seg hjem, så må vi skrive i dagbok.. koslig å se hvor mye "skia" har opplevd!



Når man er ukens barn får man også være med på kjøkkenet å stelle i stand maten!



Emma 1 år! fikk alternativ kake i barnehagen! Prinsesse krone med frukt oppi:)


Div. bilder





Alle barna fikk lime på hver sin brikke på noe som skulle bli en vakker ramme!



Ute i naturen / sandkassa!!



Intrumenter!! For litt siden hadde de skrangle orkester! Tror jeg hadde vært rimelig ør den dagen om jeg hadde jobbet i barnehage!!

Bake dager i barnehagen!






Malig/tegning, av litt forskjellig julgaver og andre pynteting :)



Toving, til julepynt... blei så fint atte! hehe

Emma maler huset sitt, inni det er det bilde av familien! Ungene går hele tiden å kikker på hvem som bor i hvem sitt hus ! Så søte atte!

Lager instrument med erter i!



En real oppdatering fra Tiesto, og Københaven (som vero så fint sier) kommer i morgen, holder på å laste inn litt filmer å sånn også.. Verdt å vente på.. haha

3 kommentarer:

veronika Døli sa...

ååh for ett hærlig innlegg! Akkuart nå så jeg hvor mye Emma egentlig ligner på Øyvind. Syykt!

Er dette bildene du har fått fra barnehagen eller??:)

Nå fik jeg nesten litt dårlig samvittighet for at jeg har gjort så lite sånne tegne/bake/lage ting med Martine.. Tenk, snart skal hun i barnehage å!

Anne Elisabeth sa...

Herlig! :) Hun vokser fort te Lise! Skjønne Skjønne Emma!:)

Anonym sa...

Hei, har du solg de videokameraene din eller?