lørdag 27. november 2010

Når man vender om til ett monster.....

Å samvittigheten tar deg igjen rett etterpå!! da skjønner man at man har blitt desperat!

Var på brotorvet i går, der de delte ut julekalendere til unger, så lille Emma fikk en.. Hun sover hos pappa, siden vi skulle i 50 års lag til mamman til Øyvind.. Med en gang Øyvind dro for å levere Emma, kjente jeg suget etter noe søtt begynnte å komme..

å derfor klarte jeg aldri å bare ta en.... jeg spiste hele, nå sitter jeg her med 75 g sjokolade i magen, og dårlig samvittiget.

Får vell gå til innkjøp av en pakkekalender i morgen, samt en sjokolade kalender til tulla :)


4 kommentarer:

Silje sa...

Hehe ;)

Annie sa...

haha.. Lise da!:p Suget etter sjokolade kommer brått da ja.. når du tar hele kalendern te dattra:p meen er jo bare å kjøpe ny. Har man lyst har man lov er det noe som heter:D

veronika Døli sa...

Haha jeg dææver av deg!!

Lise sa...

ja, jeg har jo dårlig samvittighet da!! ikke har jeg fått kjøpt ny heller så.. :P hehe