torsdag 16. desember 2010

Fordeler og ulemper!




Det å være gravid tar jo med seg noen gode ulemper! Feks. for noen uker siden var jeg hos legen å fikk den gledelige nyheten at jeg allerede har gått opp 10 kilo! FOR EN GLEDENS DAG å starte uka på! *kremt*


Å uansett hvor mye jeg tenker å grubler å ikke skjønner hvorfor, skjønner jeg faktisk enda mindre!


Med Emma var jeg avhengig av malingslukt, Kjellerlukt, jeg spiste isbiter dagen lang, å ikke minst FYRSTEKAKE! Softis var en av favorittene å masse usunn dritt for å si det rett ut!
Tenkte ikke så mye på vekta da, men la på meg gode 33 kilo, med forbehold at jeg hadde ganske så mye vann i kroppen!



Nå har jeg det stikk motsatt, jeg liker omtrent ikke brus lengre, det blir alt for søtt., godteri blir for søtt (bortsett fra lakrisruller) jeg har lagt mitt hjerte på BLOMKÅL og grønnsaksdipp, røde epler (har bestandig bare likt de grønne), og ikke minst jeg har fått støvlettdilla!!!
Har blitt fire par med nye sko den uka her gitt :P SJEKK UT DE HVITE, nesten så de må sove på hodeputen min om nettene!!

Hadde / har du noe spesiellt du bare måtte ha ?

6 kommentarer:

Anonym sa...

hvor har du kjøpt de hvite skoene ?

veronika Døli sa...

åååh digge sko!!! :D:D Der vekket du min interesse =)

Kjenner meg igjen i forskjellen på svangerskapene. Men utrolig nok har jeg ikke gått opp ett gram enda :D:D Puh!!:)

Uansett Lise, så går de vekk sakte men sikkert når babyen er ute. Og kiloene var verdt det! :D

Linn sa...

Knaska isbiter døgnet rundt selv ;)
Og haaata ALLE lukter... SPydde av hamburger (som jeg til vanlig elsker),til og med bilder av dem :p

Fru Jacobsen sa...

Jeg måtte ha tropicana juice med isbiter, og sjokolademelk ;)

Anonym sa...

Å de var kjempe flotte de støvelettene der! hvor er disse kjøpt?

Therese sa...

måtte ha bacon og cherrytomater en periode