mandag 6. desember 2010

GIVEAWAY, ALLE KAN VÆRE MED, VALGFRITTPRODUKT!


Da kjører jeg igang en GIVEAWAY på bloggen!

du får ett lodd pr. punkt :

1. Legg en link på din blogg til www.emmaadelen.blogspot.com (gjerne med bilde),

facebookside eller rett å slett fortell en venn.

2. skriv ditt navn inn i kommentarfeltet.

Vent på trekkning mandag 13.12.10


Dette er ett fantastisk produkt, har selv bootiesene til Emma :) Å blir nok fort en investering når lillemann nærmer seg! Strålende fornøyd!!


Du kan velge deg ett valgfritt produkt på http://www.stonz.no/ . Den som vinner gir meg bare en beskjed på hvilket produkt det blir, men dette kommer vi tilbake til når vinneren er trekkt!


Bootiesene er fra 0-3 år

Kan brukes over bare bein, sokker, tøfler, sko eller Stonz Linerz.
Overdelen av bootien er laget av holdbar nylon, som er vind- og vannavstøtende.
Foret med fleece som gjør dem lune, varme og komfortable.
Vid åpning for å få dem lett på foten.
To justerbare strikker sørger for perfekt passform, og holder bootiene på plass.
Gummibelagte sklisikre myke såler.
Maskinvaskes og -tørkes, på vrangen på 40 grader eller finvask.
Laget i Canada.














luene er tilgjengelige fra 0-5 år

Høykvalitets antinuppe-fleece.
Designet med fleeceknyting for passform, og for å holde dem på hodet.
Appliseringen matcher Stonz booties og Mittz.
Maskinvask og -tørk.
Made in Canada.













votter er tilgjengelige fra 0-7 år
MIttz er designet med en ekstra vid åpning for å gli lett over barnets hender og yttertøy - og holder varmen inn og kulde og snø .

5 lag med varme i hver eneste vott.
Appliseringen tilføyer stil & unikhet.
Mønstrene matcher Stonz Booties & Hatz.
To justerbare strikker strammer på armen og håndleddet, for perfekt passform & sørger for at votten sitter på.
For barn i alderen 0-24 mnd er det ingen tommel for lettere å få de på & varme.
For barn fyllt 24 mnd & eldre er en tommel lagt til i tillegg til ett ytre beskyttelseslag på tommelen og i håndflaten av votten

Har du ikke barn i disse aldersgruppene, kan jo dette være en fin julegave kanskje ?



66 kommentarer:

Tonje sa...

Tonje Arnesen

Anonym sa...

Ida

Therese sa...

http://kinderino.blogg.no/1291651098_sjekk_ut_lise_sin_blo.html

therese :)

Linn sa...

Linn :)

Stine sa...

Stine

Stine Hansen sa...

Stine Hansen

Anonym sa...

Anine

Veronica sa...

Veronica :)

Anonym sa...

Har infomert Søstra mi og vennene mine på facebook om dette.
mitt mavn er :
Linn Hege solum
(slenger med mail jeg)
solumjenta@hotmail.com

Anne sa...

Anne :D

Christina kildal sa...

christina! :)

Anonym sa...

Stine L. :-)

Hanne sa...

Hanne :)

Marita sa...

Har lagt inn link på facebook siden min :)
Marita.
murenluren@hotmail.com

frida sa...

Frida :))

Silver Sparkels sa...

Kristel.

Anonym sa...

Mie=)

Line sa...

Line

Anonym sa...

Mayvi :))

Anonym sa...

Anne-Grete

Anonym sa...

Carina=)

Anonym sa...

Lill Anita:)

Anonym sa...

Linda Katrin

Linda sa...

Linda

kjolberg sa...

takk for at du sa ifra snupp :)

www.kjolberg.blogspot.com :)

Millemilla sa...

Renate

Gnofle sa...

Lene Forthun

veronika Døli sa...

verooniika <3

Anonym sa...

Line O :)

Ane sa...

Ane :)

Stine sa...

Stine, Stine, Stine :)

Jannicke sa...

OJ!!! Akkurat disse vi skal kjøpe når tulla begynner i bhg!
Navn: Jannicke Skorstad Klausen
Mail: jannickeskorstad@hotmail.com

Chanette sa...

Jeanette :)

Irene sa...

irene! :)

Nutte sa...

Kine :)

Trine Lise sa...

http://hjemmemamma.com/trinesverden/?p=2920 er mitt bidrag :)

Trine Lise

May Linn sa...

May Linn Østen

Ingrid sa...

Mitt navn er Ingrid, og jeg blir gjerne med på denne giveawayen :)

3hjerter.com sa...

http://3hjerter.com/2010/12/07/give-away-hos-lise/

Kristel Angell - vil gjerne være med på give away :D Venter smått i januar, og sikla lenge på slike :D

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

ÅH! :D Jeg DIGGER Stonz!! Jeg blir gjerne med, og jeg heter Rebekka :P

swimzy sa...

heihei:)
Laget ett lite innlegg i bloggen min jeg:
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/12/give-away-hos-min-lille-emma.html

klem fra siv anita pettersen
siv_anita_pet@yahoo.no

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med :) Skulle hatt sånne Stonz til Emil når han begynner i barnehage. Navnet mitt er Mari :)

Mari - 22 år, mamma og samboer sa...

Det var jeg som nettopp skrev. Glemte å legge ved bloggadresse :) Mari

Miriam sa...

Har lagt inn bilde med link på bloggen min :)

HildeM sa...

Jeg er gjerne med og har linket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/12/giveaway-hos-min-lille-familie.html

Ha en vakker førjulsrid!

Klem fra Hilde

PS bli gjerne med i mine konkurranser også :)

Anonym sa...

Hei. Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

trinepine sa...

Trine

trinepine sa...

Trine

Anonym sa...

Jeg er gjerne med! Er ikke så moderne at jeg har Facebook, men har fortalt det til flere andre småbarnsforeldre og håper jeg kan være med i trekningen likevel!

God jul!

Hilsen Egat

Anonym sa...

Heisann!
Vil gjerne vinne :)
Mitt navn er Helene Walle,
og mail er HeleneWalle@live.no

Anette sa...

Anette

ThisIsAnfield sa...

Linn er med! :-)

Rosita :) sa...

jeg er med :D

Lise sa...

Lise A :)

legger link & bilde på bloggen :)

Lise sa...

Jeg er med, har tipset en venninne.

monica sa...

monica

bettand sa...

Bettina. Har lagt inn candyen i sidebaren i bloggen min også:)

Tone sa...

Tone:)

Cathrine sa...

Cathrine Gundersen:)

Anonym sa...

Eva Marie :-D
God jul til deg!

Linda sa...

Linda

Kristine sa...

Kristine! (Håper jeg ikke er for sen)

Anonym sa...

Guri

(guri_stenvag@hotmail.com)

Lena Marie sa...

Helt i siste liten:P Har delt på FB:)

Hege sa...

Hege :)

Escuro sa...

http://verdenavmuligheter.blogspot.com/2010/12/giveaway.html

Linda :)