tirsdag 21. desember 2010

min aller første body, å julegave til snuppa mi !

Daf er symaskinen unnet frem, babyen til Emma trengte noen flere klær.. Hadde litt stoff liggende så det ble en skjønn blomsterbody i str. 56 :) Dette er plundrearbeid altså, men GUD Å MORSOMT når man får det til :D Kunne sittet med dette hele dagen !!

Først må man jo da ha ett mønster..
Så må jo alle delene sammen, noen som vet om det er lettere å sy på kantene først, eller roter jeg det bare til da ?
Så må kanter på plass, ett reint h** spør du meg!

Da skal vi bare vente til babyen kommer hjem fra farmor :) Emma har jo juleferie så har litt kvalitets tid hos farmora si i dag!
Endelig har jeg fått kjøpt julegave til Emma også.. Har ikke hatt peil på hva jeg skulle kjøpe.. Å regner med hun kommer til å få en DEL med leker.. Å vi har rett å slett ikke plass til å ha så mye, nå midt under oppussing av nytt hus. Har akkurat hatt en skikkelig storreingjøring der vi også har pakket vekk en god del med leker for å få plass til nye..
Så fra mamma og pappa får Emma Moods of norway joggedress, en dukke, å ikke minst såpebobler som er tingen akkurat nå :)


Hva kjøper dere til barna deres / i familien ??



7 kommentarer:

Linn sa...

Herregud å flink du er da Lise,den ble jo råååfin :D
Tenker jeg snuppa blir fornøyd!
Med julegavene sine også ;)

Kajsa får en barbieklesbutikk m/dukke og 20 kjoler,lære pc,øredobber og Karoline figuren :)

veronika Døli sa...

Nei jøss så flink du er a Lise!!! :D:D DET må jeg si :) Mye du rekker før jul.. Imponert :D

Fru Jacobsen sa...

SV: Då bra at den falt i smak:) Venter spent på bootiesene:)

Flink du er til å lage body. tror jeg må teste det en dag:)

Fru Jacobsen sa...

SV: så bra at den falt i smak:) Venter spent på bootiesene:)

Flink du er til å lage body. tror jeg må teste det en dag:)

Junirose88 sa...

så utrolig fin body du har laget!!! kjempe fin!!! <3 flink du er :) god jul!

Mari - 22 år, mamma og samboer sa...

Så flink du er! Den var utrolig fin :) Laget DET lange innlegget om hvordan man lager lappeteppe her en dag og selvfølgelig er dataen tom for strøm og slår seg av før jeg får lagret det :( Har du begynt på det enda ? Viss ikke kan jeg skrive en forklaring her eller på mail om du vil ? Håper dere har hatt en fin jul :)

Lise sa...

Takk for det :D

Ja er ferdig med ett, men surra litt i hjørnene :P Så hadde vært kjempe flott med en forklaring, om du har tid å mulighet til å forklare :P hehe