fredag 10. desember 2010

vi hadde ett håp!

Vi hadde faktisk ett håp om å komme inn i nytt hus føre jul. Som dere sikkert ser tror jeg ikke det blir aktuellt, vi har ikke begynnt å bygge ut engang! Men i går fikk vi klarsignal fra komunen!! Bare å begynne å bygge! Så rett etter jul river vi den ene veggen mot havet, å bygger 2 nye stuer! skal bli knall!!

I mellomtiden kan dere ta en sniktitt, å se hvor langt vi har kommet på drømme prosjektet!

Første etasje hvertfall! Jeg går nemmelig ikke i stiger! å hele huset består akkurat av bare stiger!

Vi kan vinke til pappa som står i kjellerstua!
Denne veggen skal rives, å vi skal bygge ut! :)
Emma å pappa snekrer litt!
Her tar arbeids karene lunsjen, middag å kveldsmat!
Emma syntes det var deeeeilig å se pappa igjen! hun sover som regel når han kommer hjem!



Nå kjenner jeg på kroppen det skal bli deilig å få større plass! Går i ett totalt kaos, aner ikke hvor noen ting er omtrent! Men som jeg alltid sier, det går for en periode :)













5 kommentarer:

veronika Døli sa...

oi så mye dere har gjort! Store forskjeller fra sist jeg var der!=) Dette blir veldig bra =)

Linn sa...

Så spennende Lise :D Dette kommer til å bli suuupert!
Det siste bildet var utrolig vakkert *smelt*

Lise sa...

ja, det skal bli utrolig deilig å bli ferdig med det prosjektet der! skal aldri gjøre det igjen!! hehe

Trine Lise sa...

Så spennende :)

Anonym sa...

spennende, vi er midt i flytting nå i jula vi da, ikke til å annbefale det heller ;D