fredag 17. desember 2010

Øyvind, han Øyvind!

Det er sånn at Øyvind jobber å sliter nede i huset om dagen.. Men kan han virkelig si han er så gruuuusomt sliten når han kommer hjem ?? Når Google bilen faktisk har tatt bilde av han, i en ganske avslappende stilling, preikans med våre nye naboer! hehe




Å jeg har klart det store igjen.... skulle få ferdig noen julgaver, men blei ett par nye sko igjen..! jeg faller for fristelsen nok en gang!!! trenger hjelp til avvenning av skokjøp! noen som kan hjelpe meg??



Meg å Emma skal starte på ett veldig morsomt prosjekt i morgen, som er veldig morsomt å gjøre sammen! Mor å barn trenger kvalitetstid <3>




Hva pleier dere å gjøre sammen med barna deres når dere skal ha litt kvalitetstid ?

4 kommentarer:

Hege sa...

Er spent på mor og barnprosjektet deres. Her blir det en del scrapping sammen med barna.

Linn sa...

Haha,tatt på fersken med andre ord han da :p

Kvalitetstid med Kajsa innebærer som regel tegning,maling,klipping og liming :) Også myyyye leking på rommet.

Gleder meg til å se resultatet deres!

Camilla sa...

Jeg har en premie som venter på å bosette seg hos deg. Du er vinner av Disney-filmen Jakten på den forsvunne Julenissen. Kunne du sendt meg adressen din på e-post milli.henriksen@gmail.com? Liten julegave som er vel fortjent :)

Anonym sa...

Dette blir spennende å følge med på hva dere skal lage ! gleder meg til trekkningen av giveaway !