mandag 31. januar 2011

10 uker igjen å ligge stille!

10 utrolig kjipe uker har jeg heldigvis igjen av det siste svangerskapet mitt.. Etter ett lite uhell har jeg blitt sykemeldt 100 % av legen, skal på ekstra kontroller osv. Nå må jeg så å si ligge stille resten av tiden. Huset stopper litt mere opp, Øyvind må nå være mest mulig hjemme å hjelpe til, ikke skal jeg bære mere osv. Det kunne jo bare ikke passet bedre.. Men heldigvis gikk alt bra, må bare ta det rolig :-) Om ikke kommer sneipen en god stund før termin å det vil jeg unngå på det sterkeste, så får ta legens råd dønn seriøst!

Emma blei tatt med keisersnitt. Hun lå i seteleie, å bekkenet mitt var for smalt, så ingen sjanser ble tatt..
Arret kan du ikke se mere, utrolig nok etter 26 stifter!

En aldri så liten glad nyhet!
Nå er Emma også HELT HELT HELT bleitørr, gått veldig lang tid nå uten bleie, både natt å dag, i barnehage og på besøk. Så hva skal vi da gjøre med de 96 bleiepakkene i str. 6 vi hamstra på kiwi før nyttår!? Går bleier ut på dato tro, eller kanskje jeg kan spare de til sneipen skal bruke de??



Bleiebarn, ikke bleiebarn. Det er virkelig som natt og dag!

9 kommentarer:

Silje sa...

Å så kjett! :( Men viktig å ta det med ro nå da, godt du har en så herlig mann som kan hjelpe deg ;)

Det blir keisersnitt denne gangen også da? I og med bekkenet er for lite...

å så deilig med tørt barn da neste bleie barn kommer ;)
Tror ikke det er holdbarhetsdato på bleier, vet venninner har hamstret bleier i mange år fremover nå som det var så mye salg ;)

Sender deg en vam klem og håper du får tiden til å gå på sofaen ;)
Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Mette sa...

Ja da må du høre på legen og ligge pinn i ro :D Bare kos deg og slapp av :) Nyt siste tiden !:):)

ååå så fliink ho er :D:D Kjempe flink !
trur nok ikkje bleier går ut på dato, så det er bare å spare på de ;) Hehe...
Klem

marita sa...

Huff, høres ikke greit ut å måtte ligge stille de siste ti ukene :( Ønsker deg god bedring, og at tiden går fort! :)

Silje sa...

Hei søta <3

Håpe de 10 ukene går fort nå da! :)

Hege Kristin sa...

Huffda. Ikke bra å høre. Godt det ikke er lenge igjen da!

Katrine Helen sa...

uff, stakkar deg :( men er verdt det når lillegull kommer :) håper alt går bra i resten av svangerskapet :)

Kriztella sa...

Gratulerer med bleieslutt :)

Lise sa...

Ja, her er det bare å ligge mest mulig i ro, tryna så det sang på isen.. Fått sterke kynnere osv. blodtrykk har synki kjempe masse, men alt av hjertelyd osv. er helt perfekt så ikke noe å være redd for.. Men for at fødsel ikke skal starte for tidlig er det bare å ligge vannrett mest mulig :-)

Ja det er helt utrolig deilig altså.. Kunne ikke passa meg bedre :-)

Little angel lost sa...

huff, så kjedelig :( Men veldig bra det gikk bra med deg og lille gutten i magen! :)