mandag 10. januar 2011

dette MÅ dere bare prøve!!

Beklager litt lite blogging fortiden men her er vi på runde tre med sykdom, Emma ligger rett ut med feber å halsbetennelse. I morgen begynner hun på astmamedisiner og vi får rett å slett håpe på en ny og bedre hverdag!

Så  til poenget...

På nyttårsaften hadde vi utrolig mange morsomme sanger man måtte gjøre forskjellige ting på osv.





Samt en god del leker, lo så jeg holdt på å dø noen ganger.
Den ene leken jeg syntes var utrolig morsom å som dere bare må prøve på neste fest dere skal på er:



RIV DIN DAME I PAPIR!

Altså alle guttene fikk bind forran øynene, her ble det da en gulpeklut, en gassmaske å min kjære øyvind som da hadde en sekk! (Snakk om å være kreative ;D )

 (Her har vi da Janne til Tommy! Han var den beste å fikk da premie! )

 Så har vi da Gro Anette til Andreas! ja, hode er til venstre og beina er da helt til høyre!

 Å JA her har vi faktisk meg, Øyvind blei fortest ferdig, så jeg er vell ikke så komplisert :P KUN rette linjer! hehe


 Har dere en morsom lek for voksne kanskje?







4 kommentarer:

Anonym sa...

Dette hørtes utrolig morsomt ut, må prøves!

Lise sa...

Ja det var kjempe morsomt ;D åsså så morsomt å se slutt resultatet :P

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Herlig innlegg. Så ut for at dere hadde det knall!

Klem fra Hilde

Lise sa...

Ja det var en knall kveld :) Kosa oss både store å små.. :)