søndag 23. januar 2011

En pleiende helg, å her er lillebror :-)

Ja, her i huset har vi virkelig pleiet oss selv denne helgen! Må lade opp til en stressende å hard uke som kommer!


 Emma syntes det var så morro å ta fotbad akkurat som pappa (Ja, øyvind har faktisk tatt fotbad for første gang, men han syntes ikke det var noe særlig. faktisk :-P ) Hun syntes det kila som bare det, men når hun fant roen å klarte å nye det. Lå hun rett ut :-)



Her kommer prosjektet lillebror som meg å Emma har mala i dag, å fler ska det bli! Var jo så morsomt, Emma lo å sang når hun trykte ned stemplene! :-)

 Å her er resultatet, blei ikke så ikke det :-)

 Nå har snuppa lagt seg å jeg skal kose meg med donald kryss, cola boks og lakrissnurrer :-)

I MORRA BEGYNNER GIVEAWAYEN MIN, JEG GLEDER MEG!!!

11 kommentarer:

Linn sa...

Så utrolig flott body dere har lagt :D Du imponerer stadig med hva du kan asså!
Gleder meg til give awayen dn jeg å ;)

Fam. Lia sa...

Så utrolig søte bodyene ble. Og ingen har like!! Utrolig smart!!

Iris sa...

Digger bodyene! Blir tøffeste lillebroren i Bamble ;-)

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Så flotte bodyer :) De var skikkelig kule :)

Stine sa...

Så fine bodyer! :)
Er det fingermaling for tekstil fra panduro du har brukt? :))

kjolberg sa...

så herlig det bilde av emma er.. ser ut som hu koser seg max i stolen med fotbad :)

Flotte bodyer.. du kan gjerne skrive litt mere om hvordan du gjør det ;)

Lise sa...

jaa :-) Fingermaling fra panduro er morro for store å små :-)

Pia sa...

Herlig body!
Og ei skjønn jente som koser seg med fotbad;)

Mette sa...

Ååå så flinke dere er da:D Kan du skrive litt om kor du kjøper maling,pris osv? Har litt lyst å prøve sånt sjøl:)
SV: Takk for det :) Det er både vondt og fantastisk :)
Kossen følte du det angående keisersnitt? Tiden etter og sånt,kossen var den?
Klem

Veronika sa...

Så tøffe bodyer du har laget!!! Tenk å ha noe helt spesielt:)

marita sa...

Så stilige bodya, sånne vil eg lage til lillebror her og!! :)