lørdag 15. januar 2011

FY som jeg gleder meg til i kveld!

Det var egentlig meningen vi skulle feire Janne(ei venninde) sin bursdag i dag, men den blei desverre avlyst..

Emma er levert hos Anita, de har vært i bursdag til Nora Linnea og i morgen er det da søndagskolen som de går på annen hver søndag. 

Så da er meg å Øyvind alene hjemme sammen, bare oss to. Det er første gang på litt over fire månder, så skal vell bli deilig med litt kvalitets tid :) Kveldsmat er kjøpt inn, å jeg gleder meg som om det skulle vært en unge som venter på lørdagsgodt!

Husker i sommer da Tommy absolutt skulle ta ett nussebilde som jeg syntes kanskje er en smule fjortis, men gikk med på det forde. Kjørte det plutselig en BMW forbi. Da var det plutselig ikke så viktig!

Så lo vi godt alle man etter han hadde tatt ett nytt..

På menyen står det da BAKT POTET med skinke, bacon, mais, champinjong, løk, rømme, bearnesaus og HJEMMELAGET KRYDDERSMØR! jeg er nemmelig overbevisst på at jeg faktisk lager ett av de beste hjemmelagde kryddersmørene :)


Til dessert(som jeg skal begynne på hvert øyeblikk) blir det PANNA COTTA, med skogsbærblanding. Fikk nemmelig dette på nyttårsaften, har ikke klart å slutte å tenke på det siden!


Har dere smakt det?
Om ikke skal jeg virkelig legge ut oppskriften, dette MÅ oppleves!
FY det var farlig godt! :)

Forslag på andre desserter man bare ikke kan gå glipp av?

9 kommentarer:

Lise sa...

vil gjerne har oppskriften :D

Lise sa...

å kos dere masse i kveld! kjæreste kvalitets tid er VIKTII :D

Little angel lost sa...

Åååå, så herlig med alenetid!!! Kos dere masse masse!! :)

Linn sa...

Kos dere maaasse i kveld da kjærestene ;)
Og nyt den poteta litt for meg også,sjesser på det selv :p

Pia sa...

Panna Cotta er en nydelig dessert! Håper dere har en flott kveld, bare dere to! Og tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg!

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Så deilig Lise :) Viktig med kvalitetstid sammen!!

Iris sa...

Det der hørtes bare helt fantastisk ut! Ble hjemmelaget pizza her i kveld, og planen var å lage muffins. Sånn ble det visst ikke siden vi skravlet oss helt bort...

Anonym sa...

Kan du ikke legge ut oppskriften på kryddersmør? det har jeg også lyst til og prøve å lage:)

Lise sa...

Var en koslig kveld, med hærlig mat :) PannaCottan ble spart til i dag, siden vi ble spreng mette :P


Oppskrift på kryddersmørene mine kan jeg selvfølgelig legge ut :) Men nå skal jeg hoppe i dusjen å legge meg i nyvasket sengetøy :) så tar det i morgen :D

God kveld videre alle sammen :D