fredag 28. januar 2011

Gratis barnepakker oversikt. Gravid uke 30 og klesvask begynner!

Da har jeg bare 10 uker igjen i det siste svangerskapet i hele mitt liv. Å det er vell nå jeg burde nyte det, men hvordan skal det gå med bekkenløsning å lite energi! Har gått over til nettshopping å funnet utrolig masse flott der også! Fant disse utrolig flotte boksene til å oppbevare vaskepulver i!
I helgen er det nemmelig aksjon klesvask av alt det nye som er kjøpt inn!!


Så nå skal jeg bare bestille meg noen flotte måleskjeer fra LINNS LANDSTED. Hun har utrolig mye flott på sin nettbutikk!


klikk på bilde for å komme direkte!

En av premiene på giveawayen er også ett :



Til deg som er gravid, her har du en oversikt over gratis barnepakker med massevis av produkter!


http://www.bam.no/


http://rimi.no/

http://www.drgrevepharma.no/

http://www.libero.no/

http://www.reflex.no/angelcare/


Har du flere tips kanskje ?

7 kommentarer:

Mette sa...

Ikkje lett m bekkenløsning og lite energi :( Det hadde eg fra eg var 3mnd :( Håpløst.. "Ødelegger" liksom kosen i svangerskapet..
Men bare 10 uker igjen :D Heldiggris !

De har eg sleva etter lenge :D De skal vi ha i nye huset:) De er knall flotte ! Kossen nettside handla du fra?

Ååå:) For en flott gave ! Må inn å glo på nettsida der :)

Har ingen andre sider eg vet om som er gratis, men etter uke 28 får en jo gratis bleiebøtte på barnashus :)
Ønsker deg og dine en kjempe fin fredag !:)

Kriztella sa...

Finner ikke ut av den på dr.greve jeg...

Pia sa...

Nettshopping er skummelt! Men herlig!
Jeg fikk med meg noen sånne babypakker da jeg var gravid siste gang - det er jo mye flott man får, så det er bare å ta i mot.
Ha ei fin helg!

Lise sa...

Nei det er ikke mye deilig altså, men men. Skal nok klare å holde ut, eller må nok bare holde ut de 10 siste ukene :-)

Ja hun selger utrolig mye lekkert altså! Helt imponert. Skal inn å shoppe meg blakk der når huset står ferdig :-) Hehe

Ja kjekkt med gratis pakker, får testet ut litt forskjellig.. :-)

Dr greve siden melder du deg på nyhetsbrevet, så får du startpakke til mor å barn :-)

Jatte sa...

Uff, hørtes ikke gøy ut.. sliter selv med bekkenet og jeg er ikke gravid engang så kan tenke meg at med stor mage på toppen så blir det ekstra tungt og vondt!

Fine bokser og de måleskjeene var lekre!

Kos deg med klesvask,
Klem Jatte

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv sa...

Hvor har du kjøpt deg de boksene? Jeg vil også ha :)

Lise sa...

Hoff ha, bekkenet er ikke noe å spøke med altså :-S

De kjøpte jeg på Kremmerhuset :-) STOOOOR Fornøyd, å angrer ikke ett sekund på kjøpet :-)